星期五, 8月 04, 2006

WE LOVE YOU, KIEHL'S

以下為我同Esther對Kiehl's既愛戴與支持.... 瘋狂指數達1000%


多謝Kiehl's 既"贊助"~~ 日後我會介紹更多Kiehl's的產品 

歡迎各位美少女/少男留言查詢~ http://www.kiehls.com




圖(一) Wengi's Kiehl's



圖(二) Esther's Kiehl's










1 則留言:

  1. Gi,
    hello呀! 我皮膚容易紅同敏感, 又缺水, 有冇kiehl's o既好東西可以介紹俾我呀! 我呢輪search過 d 評語, 防敏洗面同ultra facial系列都好多人讚, 心思思想試, 但又驚佢o既skincare油份重過水份, 我怕block毛孔同生粒粒, 唔夠補水我 d 皮膚又好容易乾同繃緊, 真係好難攪.... 另外佢o既金盞花toner, rose toner, 都好多人讚好, 都唔知點揀好, 同埋話宜家 d ba俾試用裝好唔願, 我記得初初佢o黎香港, 我都有去過, 佢係標榜試o左sample先買貨size, o個時你想試咩都會俾, 不過我o個時淨係買lip balm用, 其他都冇試過. 同埋佢有條line for 狗狗用, 我都好想買枝俾我隻狗仔用o下, 好吸引!
    [版主回覆03/18/2010 08:47:00]係呀, 如果你係想補水既, 佢既ultra facial line 都幾好架, 不過個面霜就會潤左d~~
    我本人覺得金盞花toner好d, 因為佢既消炎作用係比較好, 用左粒粒就消左, 亦會平衡油脂~
    我又唔覺得佢地唔願比試用呀, 我去買野唔問佢地, 佢地都比幾包我既~~  可能係branch 既問題?? 我去開harbour 個間架, 佢地d ba 真係唔錯架~ (唔好去facess, facess 唔係咁好)
     
    其實我自己都有調一d香薰油比sis 按面架, 強健返個肌膚底層, 如果你有興趣既, 你可以pm我丫~=)

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...