星期四, 10月 17, 2013

戀戰沖繩2013自駕之旅 ❦ Day 1 國際通 & Naha Main Place

一連6日既戀戰沖繩之旅話咁快就完左啦。開心,難忘,唔捨得,深深愛上左沖繩呢!!!



2013.10.10 
Day 1 - 國際通 & Naha Main Place

到埗已經係當地3:30pm,好在沖繩既Yui Rail 好方便,由機場去到國際通附近都只是15mins。
仲可以買1day pass,全日任搭。

趣事一則,我成功用日語問路啦!!



呢兩晚入住沖繩東急酒店,酒店好新,5分鐘就到國際通啦!


國際通,其實就係一條手信街,同香港既赤柱大街差唔多,賣既都係菓子,Tshirt,手信飾物。 查實都唔多surprising,我地花左約半個鐘,去埋牧志市場同平和通就決定閃人lu!


離開前
去了Blue Seal 嘆雪糕。5點幾又未食lunch,其實我地都好肚餓啦,食住個雪糕頂一頂先!
雪糕伯伯好好笑,我用日語order 同問路,佢好有禮貌用日語回答後,再翻譯一次英文作答!


試左海鹽曲奇及紅芋味,兩個都好正,好鐘意!


天黑得好快,我地打的話咁快就去到Naha Main Place。
人生第一次夾到公仔!係去旅行先捨得洗呢啲錢呢!



呢個Mall 好似太古城,沖繩Shopping 既地方唔多,呢度係其中一度。行左一陣就食Dinner 啦。

說我呢幾個月好努力Keep Fit, 其實真係好擔心會係今個trip 敗北,所以Trip 前我預備左法寶...就係Agel Fit 啦!
Agel Fit 係袁彌明生活百貨買既,一盒$720 有30 包,都可以食到好耐架。



選擇最大原因就係方便,獨立包裝既液體,餐前一包可以減少卡路理的攝取,同抑制食慾 (不過我平時都食得好少架啦),更可幫助消化同排便。

餐前5-10分鐘食就ok 啦,去旅行餐餐不定時,Agel Fit 比一般要餐前30min 服既減肥產品真係方便好多啦。
Agel Fit 味道似果味,唔會太難食,又唔會頂住個胃食唔落野。
Good news 係,今個trip 日日都好舒暢同旅行6日勁食後我仲輕左2磅添!!哈哈哈!


講返個晚飯先,第一晚Dinner 我地揀左食九州拉麵。
因為我從未去過日本,好想証實下大家口中的 "日本求奇一間餐廳都好食" & "日本當地既拉人真係好食好多" 


果然,係百分之百正確,拉麵湯底唔肥膩,個麵身仲好煙印好好味!
不過個餃子就麻麻啦!


返到酒店先知原來今日都買左唔少野喎,嘻,買左好多芝麻鹽,不同味都有,正呀!!!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...