星期一, 11月 04, 2013

冬季,boot 季~ JipiJapa FW 2013

又有新鞋著lu!! 呢一排成日都有新鞋入手,不竟就係因為轉季啦,舊年冬天鞋都比我著得又殘又舊啦,
再加上JipiJapa 今次出既秋冬款種類多,打個轉都已經睇中左幾對,
見聖誕前都仲有錢買野比自己,鐘意又有用就入左手先啦。



上篇文都show 過 FW 2013 collection 既鞋款,主力show 既都係OL 款既低跟鞋 
(亦內容就係講我既選擇恐懼症....) =.="
http://wengichow.blogspot.hk/2013/10/jipijapa-fw2013-collection_2.html

對鞋都係好好著,好易襯,我日日都著架... (相信佢好快就比我呢個老粗著殘架啦... 男友成日都話我行路行到好似 X地咁... 呀..講粗口... 兒童不宜呀)

先黎係兩對有點高跟款,較elegant 既款式..




冬天就當然要show boot 款啦~ 我最鐘意著boot, 包晒全隻腳,加對厚襪暖笠笠!
唔知係咪今季偏重短boot 多呢,JipiJapa 出左既都係以短BOOT 既款為主.. 
之後呢兩款係矮跟款,一睇就知道係我既target 啦~~ RAW!!!!

兩對都好啱我心水,鞋身仲要好輕好軟,真皮料著上腳好舒服又暖笠笠~~ 睇黎我又有排揀啦...


左諗右諗,我都係鐘意黑色既,呢款有金扣夠hard core,仲唔係襯晒我!!! 好,就揀佢啦~~
拿拿林返屋企襯下衫先~~ 


產品由JipiJapa提供



Follow Me: 
wengichow@gmail.com
Facebook | Weibo | Instagram | Twitter 
BlogSpot | WeShare | SHEblog | BeautyQooza





沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...