星期三, 9月 27, 2006

"日字加一劃" - 你會諗起個乜野字??

"日字加一劃"

人格分析


- 最好的人


- 最精明的人


- 最善的人


(簡體)- 最惡的人


(簡體)- 最毒的人


- 最狠的人


- 最狡猾的人


- 最懶的人


- 最想做愛的人


- 最刁鑽古怪的人


 


我係" - 最懶的人", 你又係咩人呢?


3 則留言:

  1. 咁....旦字係咩人呢?  

    回覆刪除
  2. 旦係  " 最懶的人", 同我一樣呀~~~哈哈哈~~~

    回覆刪除
  3. 我係目...但事實上我唔係一個精明既人~   妳好,第一次見面,多謝訂閱我個blog,我一有時間就上黎妳這裡灌下水呀,嘻~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...