星期一, 1月 08, 2007

~~新野介紹 (2)~~

繼續介紹近期用過既產品:-

我的美麗日記面膜 - 香港旺角新之城 HK$9.5 ; 澳門 HK$7.5 ; 台灣 HK$5.5
係Esther去台灣時買比我既~~ 之前睇書都有見過. 有好多唔同flavour, 個個都有唔功用. 下面係我鍾意既幾款. 快面膜好厚, 又貼面. 敷完又唔洗洗, 皮膚會慢慢吸收晒d精華. 敷完第2朝皮膚真係有改善架~~~

 

Laneige - Water Bank Essence
轉季個陣皮膚好干,個鼻係咁甩皮.我用開Laneige既Sleeping Pad既,覺得好好,所以試下同line既保濕精華. 用左1個月, 真係冇之前咁干~~ 早晚都用, 依家已經冇甩皮lu~~

To Be Continue....

 


1 則留言:

  1. 天氣又冷了,你要小心身體!   我也張貼了一篇有關美容的文章  - 睡眠是美容妙方 請過來看一看 http://hk.myblog.yahoo.com/Spindrift-HK/article?mid=1042&prev=-1&next=942

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...