星期四, 10月 25, 2007

Chocolate Moouse Cake

Chocolate Moouse Cake - 好簡單, 整左30分鐘就可以去雪~


好好味呀...朱古力味好重~ 唔... 我唔食朱古力既, 但係呢隻味我就好ok~~ he~~


比個嬸嬸arc左, 下次都係用消化餅做餅底, 佢個餅唔好食~~ 冇味既~~


ps. 如果你地想要recipe (我都係跟書既) 就同我講啦~~ (因為我打字唔快, 所以如果你地要我先打出黎啦) 之前整個d煮飯仔我都可以提供架~  




1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...