星期四, 12月 27, 2007

你正受壓嗎?

以下係我係facebook 收到既forward share, 大家一係研究下~~




這都是靜止的圖片 , 據心理醫生說
圖片與心理承受力有關,
你的心理承受力越強,圖片轉動越快。

美國曾經以此作為犯罪嫌疑人的心理測試,
他看到的圖片是高速旋轉的,而大部分的
兒童看這幅圖片是靜止的。
你是否應該讓心情休息一下。
*** 每天剛來上班時測一下, 轉速太快最好立刻請假回家. ***

(當你讀緊呢段字, 如果你見到下面個圖轉緊, 就係你有壓力啦~)


我有壓力.... 有轉wor..... >...< 慢慢轉緊wor.... 你呢??


12 則留言:

  1. 我睇到轉三下停一停又再轉幾下,姐係代表咩呀老師~:DHAPPY NEW YEAR~

    回覆刪除
  2. 我依家好RELAX係屋企又冇見佢轉WOR......

    回覆刪除
  3. 我d壓力拍得住巴士阿叔喎

    回覆刪除
  4. 我都無轉bor.....o..可能雖然多野做,但無再因為其他事而因擾我啦.心境平靜呀~ (其實係我岩岩訓完4個鐘晏訓,唔知關唔關樹呢??!!!!!

    回覆刪除
  5. 除夕玩得開心d,
    happy new year

    回覆刪除

  6. 祝阿gi 有個開心既除夕

    回覆刪除
  7. hi, 我都是慢慢地轉, 可能有少少pressure la!
    新年怎樣過?

    回覆刪除
  8. 剛好走過你的blog
    可能因為在放假, 我看見的圖片沒有動

    回覆刪除
  9. 我受壓呀, 我facebook 入面0的毒品散唔到貨, 又請唔到0靚,賺唔到錢呀!!!

    回覆刪除
  10. G: 近來好嗎?
    [版主回覆01/14/2008 13:58:00]我ok啦, 工作上好忙~~ 好多事發生....又唔係好開心.... 我會多d祈禱啦~~為工作, 為將來, 為家人~
    家下冇整蛋糕, .... 冇心機整呀, 又冇心機寫blog, 但係我會周不時浦下頭既~~ 多謝你關心呀~

    回覆刪除
  11. yyeeyeee轉的超慢, 有時仲要停下, 即係好.....?

    回覆刪除
  12. 知道妳去了台灣wor, 好玩嗎? 心情好一些未? 等待妳回來.

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...