星期六, 1月 24, 2009

好多新年禮物~~

~~~新年快樂~~~


新年黎啦, 家人朋友都送左好多新野比我~ 首先係打令一早送左個直髮夾比我(係上2個post已經post左... ) 加大外套一件...


Auntie送對新鞋..... 3吋高....


團年飯時有位朋友join埋我地食飯, 佢就送左好多cosmetic比我做present.. 好開心呀, 多左好多collection, Lanegie 個set d packing 重好令tim..


等我報告幾個特別靚架啦~~


Maquillage 新出呢盒色好啱我~ 素色~~ 個盒都好靚


夢寐以求的HR, 雖然係暖色加冇閃粉, 但上左眼打粗眼線都OK啦.. (雖然我唔夾暖色, 不過唔緊要, MIX & MATCH下, 多D PRACTISE 一定打到令效果既~~)


CHANEL E/S 又係暖色.. BUT 勝左橙橙地又唔係好深, 可以作打底色用~~ 好閃架~~ (敗金, 去我相簿睇就有 HR + CHANEL 試色相~)


呢盒好得意, 佢唔閃又唔令, 實色. 個面又好平滑, 令到我唔想整花佢呀..


阿妹一定LIKE呢2支, 咁比佢啦.. (我LIKE NUDE LIPS 多D~~)


影相(黃光下)似粉紅色, 其實佢係肉色, 啱晒我~~


LANEGIGE 呢盒SNOW CRYSTAL 個PACKING 真係好靚, 個盒係銻面, 好聚手..


E/S 好靚, 我好鍾意


LIPS,好多色, 好靚~~


Concellar + Brightener.. 唔敢整花呀..


新既一年希望開開心心, 身體健康... 有錢繼續洗~~


阿GI係度祝大家 心想事成, 萬事如意 牛年行大運~~


5 則留言:

  1. 咁多鞋既牌子,我只係幫襯呢個牌子架ja~不過已經3,4年冇買過了~因為佢D野愈來愈貴..係好貴我真係afford不起><~nice shoes:D 好多化妝品,真係花多眼亂le~HR個盒好令~我好like le
    [版主回覆01/30/2009 16:34:00]佢新年on sale呀... 原價$9xx now 3xx 咋..
    不過我yim佢個爭行路時甩下甩下, 要加個pad 呀..

    回覆刪除
  2. 我只係有佢兩對涼鞋(綁帶款黎既)加兩對BOOT,高跟鞋未買過不知道好唔好著呢 不過我幾鐘意佢D款
    [版主回覆01/31/2009 22:45:00]好舒服架,又唔刮脚.. 係個曾甩下甩下咁LOR. 第一次着呢個牌子, 又幾舒服WOR.
    下次減價再去睇下先~

    回覆刪除
  3. 睇中支bb 唇膏  靚!
    [版主回覆01/31/2009 22:24:00]哈~ 佢係肉色D架... NUDE COLOR, 之前都想買架啦.... HE~~ 唔捨得用呀。。

    回覆刪除
  4. 係le,今季同上季個款揀唔到,so無買了,加上我放一兩年先著既~(唔會容易同人撞 )so我都係著番3年前買既先囉,嘿~
    [版主回覆02/06/2009 11:03:00]傻婆~~ 點會同人地撞呀/..

    回覆刪除
  5. 點解新年你會有咁多化妝品收咁好o既???

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...