星期六, 12月 05, 2009

HELLO, Welcome to Gi’s Kitchen - 漢堡扒篇

~~~ HELLO, Welcome to Gi’s Kitchen ~~~
大家一定係等左好耐啦, 要你地等真係唔好意思呢~
其實我真係第一次咁認真去寫一篇食譜, 原來寫食譜真係難過寫產品試用好多架. 要一邊煮一邊影, 你都咪話唔易..
唔知我既熱度可以keep到幾耐呢.




今次我要demo 既菜飾就係漢堡扒配蛋包飯,
重有非常有益既蕃茄南瓜湯啦.
GI明白好多sis 都想學risotto,
其實整risotto 一d都唔難, 只係麻煩啦.
要不停攪佢半個鐘, 又要睇住佢唔好比佢焦.
我怕第一次出cooking post 就出d咁麻煩既菜會嚇親大家呀.

所以… risotto 都係留返下次啦,
今次整個簡單d先啦~



~~~漢堡扒~~~

材料:

牛+豬絞肉         共150g

(唔食牛既可以淨用豬, 唔食豬既就用牛, 不過我就覺得一半一半係最好食既~ 有牛既鮮味同肉汁, 加左豬肉又冇咁鞋 ps 我係唔太好豬肉既)

麵包粉              1/2杯(量米杯)

洋蔥(切碎)         1/2個 (小型)

蒜頭(切碎)         1~2瓣

蛋                     1個

黑胡椒粉           少許

鹽                     少許

沙律醬              隨意



做法:超簡單

1.將漢堡扒所有材料攪勻

2.加入沙律醬, 鐘意食可以加多d, 加左沙律醬既漢堡扒會有多d肉汁架.


3.牛肉餡整成圓餅狀, 約手掌既size, 將肉餅左右拍打 (就好似玩cooking mama 咁)


4.用中火煎至2面金黃色, (因為我地加左洋蔥, 有d部份會易焦, 唔洗擔心), 再轉小火煎到肉熟.



記得連個邊都要煎埋呀~


完成~~



~~~蛋包飯~~~

材料:

鹽                 1/2 茶匙

雞粉             1/2 茶匙

粟粉             1/2 茶匙

水/鮮奶       2 湯匙

香草             少許 



做法:又係超簡單

1. 將材料打發勻成蛋漿

2. 用中至大火煎蛋, 煎既時間既督下佢, 唔佢比佢起泡. 煎至一面全熟, 另一面半熟 (唔洗反佢, 咁就唔會爛啦)

3. 再將已經炒好既紅飯放係半熟面上既一邊, 再對摺.

因為放飯個一面係未熟透, 所以會留有黏力, 唔會彈開架啦~~


完成~~



~~~蕃茄南瓜湯~~~

前言: 其實我真係好鐘意食南瓜,
不過男人對佢又冇乜興趣. 巧合下得知靚媽CINDY 都係用南瓜湯黎呃豬仔食南瓜.
我照樣搬上台, 整左個南瓜湯比男人飲, 雖然佢都只係飯左半碗仔,
但係都好過一D都唔食丫~~ 靚媽果然名不虛存呀~~



材料:

南瓜(去皮切粒)           半個

蕃茄 (切粒)                1個

洋蔥 (切粒)               1個 (想要口感可以切條, 好似我咁)

雞湯                          2碗 (今次用左鮮雞濃湯寶, 試下新野)

牛奶                          半杯 (suppose 係用忌廉, 不過家人受唔到忌廉太heavy, 改為用牛奶)

胡椒粉                      少許



做法:超簡單既自創煮法

1. 南瓜, 蕃茄, 洋蔥一同入煲加熱.

2. 加入雞湯 (or 濃湯寶加2碗水, 要杰身小小) 將材料煮爛

3. 如果有攪拌機既, 就將湯料放入攪拌機攪爛, 不過我懶得洗, 所以就用壓既方法, 做法其實同做薯茸大同小異架~

4. 加入牛奶及胡椒粉, 再攪勻. 試下味, 如果太濃就加小小水啦.


完成~~



咁就完成一餐飯啦, 真係好easy….

先向一班煮野食好叻既勁人致敬~ 希望你地睇到個既個懶人煮食法唔好睇到眼火爆啦~ 



ps. 漢堡扒既咖哩汁我就用左呢個牌子既咖哩磚, 只要加水煮溶就可以架啦~



其實我煮野食真係唔叻, 我只係懷著一份心思去煮.
我都係睇書學架.
有時會miss左d step, 出到黎個效果味道又唔錯, 所以就將錯就錯啦~~
hahaa~~


日後我會出多d懶人煮架啦~~
希望你地都喜歡啦~~


要準備一篇食譜真係要準備好多架. 好希望得到你地既支持鼓勵啦~~
pushpush~ 


有你地既支持我先有動力繼續出Gi’s Kitchen架~

謝謝收看~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...