星期日, 2月 07, 2010

保濕磨砂Gi 己做 - DIY Hydrating Aroma Scrub x Michelle Phan Video

我係一個用襯磨砂都會生粒粒既人.

對磨砂係非常敏感.


所以平日要到要大清潔時, 我都只會可能用深層清潔..
Kiehls Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque



06年認識佢開始就用到依家, 去年佢改左版, 質地更加柔軟, 十分好用.

已經番買左我估有6-7次啦..



我會先用gel plus黎軟化角質, 之後再用深層清潔. (其實gel plus都真係唔錯)


雖然用緊既呢一個procedure已經非常適合我, 但感覺上面上或身體上都重有好多角質死皮之類要移除架....

能去除死皮或倒塞左既毛囊, 始終都係要靠磨砂~~


近日睇左Michelle 既tutorial, 我都開始左自己diy~




照住佢既方法~ 我都做左一盒比自己啦~

唔同既係instead of 用olive oil, 我用左對皮膚更好既

甜杏油
原因:
比起olive oil, 佢更加唔會塞毛孔架~~
分子比olive oil 要輕, 對皮膚既負荷重要低~
油身更薄, 滲透度更高, 能滲入滋潤皮膚底層, 滋潤得黎唔會笠痴痴



材料ready 晒~~ 可以開始做lu~~ (Fleur 既油, 幫學校賣下廣告~~~ 哈哈哈~)



制成品:



始終都係怕敏感, 所以加左1滴德國洋甘菊~ 有抗敏作用~~

(非常明貴既fleur 油... 扮下專業人士先~~哈哈哈~~)



掂晒~~ 先係手肘試下先~~ 先濕水



加小小開始磨啦~~

磨既時候一定一定要好輕力, 因為砂糖係冇被打磨, 砂糖晶三尖八角, 好易磨損皮架.

(ps, toilet 太暗啦, 可以搬去kitchen 進行)



磨30分鐘~~ 掂~ 好潤好舒服呀~~
(我係即時大叫好正..... 男人問: 有冇咁誇張呀 @@..)



比下未磨既手, 的確光滑好多呀. (有差嗎?)
(多謝王生幫我影相)



呢個diy scrub 的確好正, 試完上手我就跟手用佢黎磨埋面同身.

感覺係好似origin 既suger scrub 架,

頂級滋潤, 我沖完涼都唔洗再搽lotion 啦, 手肘用膝蓋都好滋潤 (甜杏油果然係底油之王~~)

重要用完冇敏感, 面上冇生粒粒tim~~

以後又可以慳返d$$ 唔洗去買body scrub 啦~~



gi 大力大力推薦!!!!!! 我真的有用黎磨面架~~


** 如果同我一樣有敏感既sis, 想我幫手用德國洋甘菊代做一盒, 可以留言比我架**

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...