星期六, 5月 29, 2010

Beloved Calendular - Thanks for your present, my dearest friend - Kiehl's





那天同事靜靜走過我身邊,細細聲話“阿Gi,你有私人件呀!”


下?私人件?冇人通知過我會送件黎Wor…但收件人真係我Wor…哈,唔理啦,打開黎睇下先!


 

Test Tube 加封信? Cast away 快遞化?咁新潮?



睇真啲先!係我既老朋友Kiehls送黎既!

想知多啲我地既相識經過,請睇以下既文章


 

呢位老友呢,次次都咁鐘意比suprise我既,情人節前就送花…


 

 

我爛面時你就送我一Set skin care 換左啲唔啱用既~


每次你都好似預測到我有咩需要,再送我合適既禮物Pic



手上用緊既Toner 一早已經用完,正想去探望你時,你竟又送上一份Toner…重要係比我自己揀!你真係唔話得啦!



我揀左既係金盞花水~ 就係我5年前第一次用過後就愛上至今既金盞花水。

剛走過店面, 見今期大大個廣告都係佢呀..













官方簡介:



廣受名人推薦的明星化妝水之一
金盞花具有消炎及鎮靜傷口,男性亦可在刮鬍後使用
 
溫和且不含酒精的植物萃取精華化妝水,有效調理中偏油性的肌膚。成份中的牛蒡萃取精華能收斂肌膚,而金盞花萃取精華則可改善輕微的肌膚過敏現象,且有助於青春痘疤痕的癒合。亦適合男性刮鬍後使用。


近期日天氣轉, 面上長左好多粒粒呀. 好在有支金盞花水看門口, 粒粒好快就好啦~~

我會好比心機用架啦~ 除左用黎做tonning外,我會用埋黎敷面保濕!皮膚一定會更好!yeah~

多謝你Kiehls~~ 我的老朋友!

I love you kiehls~



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...