星期二, 5月 04, 2010

阿gi 淚灑Pretty Medical 秘密大公開... (唔好嚇親)

太多sis 問我咩事啦, 係時間要出個''記蕉'' 交代下啦....

多(錯)字少圖, 不過大家一定要睇.. 我求下你地啦...


 

過去既一個星期天, 我經歷左一個好感人既分享會.

大家都係分享左係pretty medical 接受完打斑療程之後既感受.

正如我上一篇文所講, 今次, 唔單只係將斑斑打走, 係將自信都打返黎啦....


 

外貌對女人黎講必定第一重要既事.

(男人, 你係唔會明白我既心情架啦, 就算你想了解, 首要條件你要先成為女人)

一個男人, 就算佢冇樣貌, 唔有型, 只要佢風趣有才華就已經好吸引.

反而, 作為女性呢?? 先唔理你幾有學歷, 幾精明, 幾有家底. 只要你冇樣冇身材, 就會比人標籤化..

豬扒, 肥X (粗口, 兒童不宜), 白骨精, 飛機場, 乳牛, 灶君, 喪屍, 熟女, 賣淨蔗....

想點呀.. 難度每人生出就係PERFECT 的嗎?

 


(有同感既sis... 請推一下示意.. 留言都可以.. 好討厭d人將我地標籤化....

攪到我地冇晒自信... 可惡呀!!!!!)

 

先天既問題, 我盡能力去解決... 

由小學開始就比人笑我肥, 加...''大'' (我早發育, 同埋... 遺傳左grandma 既size.. @@ )

好冇自信, 唔敢面對人... 所以其實我係有小小寒背架... 

 

去到澳洲, 因為個個都高頭大碼, 所以我都唔理LU... HAAAA

10年後, 返到黎HK 工作... 開始比人叫肥妹仔.... 其實都唔係好肥者.. 130磅... 我有166CM 高...

只係胸部大... 比人感覺似大肚媽媽LOR....

所以, 我決定要去減肥.. 收胸..


 

面上有斑斑, 23歲時比人以為我已經有3X歲... 一個30出頭既同事話 ''唔好玩啦, 睇你面人個D斑, 知你同我差唔多年紀啦''

HMM... OK... 我就咁將佢既說話放左係心...

2年黎我不停美白 (雖然我都係愛太陽, 不過已經冇咁恨啦)

今日, 去左Pretty Medical, 所以人生一個轉捩點... 面上再冇斑斑啦..

 

你話我肥嗎? 我係肥!! 好我減!!

我有斑斑嗎? 係呀, 我小時冇保養好, 係我自己問題, 我想辦法去解決..

終有一日, 你地會啞口, 笑唔到我.. (打打打打!!!)

 

咁星期日阿gi 流既大大滴眼淚... 係為咩??? @@ (軟弱的女人... chew 冇眼睇... )

好多sis 都話 ''gi, 你嚇死我, 我未見過你咁''

係呀.. 我傷心, 因為我再次比人笑.

而比人笑既原因, 並唔係我自己既問題.... 係一位醫者做成既 "瘡瘍後疤痕.."

 

我喊到傻左大家都唔知我講左d咩, 好啦, 再講多次.

2009年12月31日, 親友介紹下, 我去左一位中醫師道做 ''天灸''

源意''天灸'' 係用黎強身, 係中國日子至寒既日子係背上穴位貼上6粒草藥, 等身體吸收 (係咁上下啦)

呢位, 位於灣仔既醫師分付我3個鐘後先除低. 有痕同興都係正常.... (#$!#$@? 一d都唔正常, 其他醫師都只係貼30mins)

就係咁... 起晒水泡, 又痕又痛... 要去睇西醫搽濾固純...

 

4個月時, 我睇見男友背上既烙印淡左好多.... 男人都話我有淡

去到朋友婚禮, 我穿上姊妹裙後, 個個都笑.. '' 阿gi, 你背脊有6個印既, 咁得意.. 成個佛印咁既..''

($!#$@ 我信耶穌架!!!!!! ) 衰佬呃我, 原來一d都冇淡到.. 重好深lor... (我知佢唔想我擔心先呃我啦..)

比你地睇啦, 唔好嚇親.... (重有2粒係背心下..)



好唔開心.. 我全身至靚係個背脊啦, 衰人攪到我咁.... 好嬲好嬲!!!!

(此背不再...)


 

感動既係...Sydney 同 Pinky  都將我呢個付擔背起...

Sydney, 我多謝你, 我指意晒你啦...





我想夏天著露背, 著bikini,

我唔想結婚時要著樽領婚紗...

我將背脊都交比你地啦, 最多.... 我唔嗌痛啦... wuwuwu.

 

總之, 多謝你地關心, 我會努力架!!! 夏天同你地去海灘, 著bikini 又點話呢~~

 

多謝你地支持鼓勵我, 加油呀giiiiiii~~

5 則留言:

  1. 其實都唔係好深色jei~ 不過冇左當然更好啦!
    [版主回覆05/05/2010 23:22:00]影左相出黎係打左折架啦.. 希望唔難攪啦.

    回覆刪除
  2. 絕對同意, 女孩子一定要睇得下~!!!! 不過自信真係要慢慢build up番黎... 我自問就無咩...所以而家好努力去build緊~ 見到你o甘努力, 真係好想同你講聲加油~ 等你d靚相呀~
    [版主回覆05/05/2010 23:22:00]YES!!! 靚背~~

    回覆刪除
  3. 請問你整個療程要幾多錢呢?
    [版主回覆05/05/2010 23:23:00]正常去PRETTY MEDICAL 做面部C6 就9000-13000 10次既~~ ^^ 抵過出面好多架啦~~

    回覆刪除
  4. 你果位醫師好無良呀 \"/!!!!! 希望你今次成功,夏天可以著背心^_^
    [版主回覆06/02/2010 23:12:00]已經好番緊架啦~~

    回覆刪除
  5. 你個背仲咩事
    [版主回覆06/02/2010 23:13:00]唉... 信錯人LOR.... @@

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...