星期日, 6月 12, 2011

Hea 在家的化妝時間 - MAQuillAGE

今個Weekend專登唔出街... 因為要做功課,

早前報讀既短期營養學課程既第一份Assisgnment 下個Weekend due 啦,

唯有好好留在家做功課, 我係好學生黎架.

做功課做到悶悶地, 拎啲玩具出黎玩都唔過份丫!

上两星期玩過Maquillage 既其中两個Series 既彩妝, 今次玩埋第3個Series 啦!
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=97662




Foundation:
全新Lighting
White Powdery UV  SPF25 PA++  Refill HK$260 / Case HK$90


揉合全方位亮光粉末的粉狀粉底,以光學效果,隱藏毛孔、不平滑、 膚色不勻等肌膚瑕疵,牽出亮澤剔透感,輕輕一抹, 締造零暗啞新生純白肌。粉底同時揉合「皮脂感應吸收粉末」, 選擇性吸取多餘面油,證實粧效能維持8小時,持久不脫粧容, 更添自信,無懼底粧天敵夏天,早上的純白明亮感,黃昏依然不變。 蘊含純白精華(虎耳草精華、薑科植物精華、透明質酸、甘油、矽酸 (
/
)),補濕同時令肌膚更顯明澄幼滑,每天使用,煥變更剔透明亮新生純白美肌。
粉底幼細, 全面用一D都唔乾!!~


Brows: Soft Brow Liner 輕柔眉筆  Cartridge -
HK$80 Holder - HK$110

              
筆形眉筆,圓頭設計,感覺柔軟,描畫出自然眉形。 即使於眉峰亦可輕易畫出幼細眉形,塑造自然美麗效果。 更附有特別設計眉掃有效掃開眉筆線條,塑造順滑、不黏膩效果。

比想像中更上色既眉筆, 向來只用眉粉的我, 漸漸喜歡用這個, 很方便呢~

EyeShadow: Eyes Creator (3D)  五色3D塑型眼影
 
HK$290

以不同質感與功能的5種色調塑造從不同角度看均是明亮、 大而深邃的眼眸,為眼睛添上自然立體感。塑造黑白分明, 大而明亮的渾圓眼晴,呈現「美瞳M之法則」。

PR一共送我4盒, 我就一連嘩左4次~~ 妹妹一早'喉'住其中一盒了, 可是每一盒都咁靚, 我唔捨得比你WOR..~
呢一盒, 係我最喜歡既一盒.. COLOR配搭得好靚, 好特別呀~


Eyeliner: Dramatical Gel Liner  
   
魅惑啫喱眼線膏
    
HK$
200
啫喱狀的眼線膏,色調設計特別配合Jeweling
Palette
之色彩,以高度閃爍的珍珠勾畫出眼眸輪廓,締造魅惑亮麗眼神,每次眨眼都令人留下深刻印象。

紅色眼線膏, 真係好玩野 ^^ 配上呢個眼妝又幾MATCH WOR ^^
dramatical gel liner 好易畫, 附送brush 好方便!! 新手必入!! 好滿意眼尾, 畫得好靚呀!!

 Liquid EyeLiner
對於我, 眼妝的靈魂就在於眼線, 一條黑黑既眼線等於點一樣, 令本來無神的眼睛即刻變得又大又圓呀~
Maquillage Liquid Eyeliner, 好滑好順, 好上色, 不過小心入眼呀! 成個眼白即時
變灰, 好好笑!!

Full Vision Mascara (Volume
Impact)        HK$230


以睫毛液營造眼線效果,塑出自己史上最大美瞳, 嶄新構思賦予睫毛根部濃密效果,填密睫毛間的空隙, 塑出眼線效果。由根部提升睫毛,使眼頭眼尾短睫毛360°盡情伸 展,打造讓自己驚喜的亮大美瞳。獨創3段式睫毛梳及睫毛掃, 黏著睫毛根部營造雙倍濃密效果, 填滿睫毛間的空隙營造內眼線的效果,令眼部輪廓更分明,更吸引, 塑造遠超想像的魅惑美瞳

呢支MASCARA 超防水, 又夠硬, 夾都唔洗用, 不過就真係好難卸呀. 沖完涼都唔化~ 船P靠你啦!!

Shading & Blush
嘩嘩嘩, 我好鐘意呢盒.. 面上唔同部位需要的shading color 都係晒一盒入面.
個brush 又滑又好用, 超方便!!


Nails - 有得睇, 冇得用. 指甲爛爛地, 要比佢休息下先, d色真係好靚好吸引呀. 唯有用住係腳脂度先啦. ^^

後記: 自收到PR送來的Maquillage 呢3 set make up 後, 我差不多每天都在用.


我最喜歡Bling bling 眼影盒, 啲色唔太深亦唔誇張又易Handle,

我成日都Handy cap 化衰自己既, 依家用Maquillage就少的機會啦! 好正!!


左個超爽既髮型, 一直都好想剪到唔短, 夢想成真啦! 好新鮮... 我愛短髮!! Thanks, Porky!!

終於擁有Bread Marker 啦, weekend 仲試左一次機, hee, 好開心~~味道不錯~
下次試下加d唔同既野先~


謝謝收看~


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...