星期五, 1月 27, 2012

一週潤肌。終極活肌 美顏啫喱仔~ 肌C胎盤素口服啫喱 Skin C Beauty Supplement

祝大家龍年順景, 健健康康, 靚靚索索~~

自從狂泵自己食supplement 後皮膚真係好左。
但愈試得多愈試得密,我開始唔知新接觸既產品係咪在我身上工作緊。
講緊既係Skin C Collange Jelly 同口服液。



永遠由零至一既感應度都會係最大。

Xmas 期間我試左一個星期既橙色膠原啫喱仔(呢個名我改既)。

只是一個星期功效當然唔會太大啦! 係有改善既,皮膚冇咁多黃氣。
http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/675403


產品介紹要連續使用可達至最佳功效。
好,咁就連續試埋粉紅啫喱仔同膠原水水啦! (呢兩個名都係我作既!KA !)


粉紅色係士多啤利味架, 3個產品中最好味道就係佢啦^^
加入cocktail, 雪糕, 沙律, 雜菜 同 Fro-yo, 自由配搭比新口味~~ ^^




膠原液.. 我就麻麻啦.. 因為佢好重膠原蛋白味... >< 我好唔鐘意呢個味道呀.
加小小入豆奶麥皮好似易入口D, 不過.... HA 都係只能加少少咋.. 

連埋之前既芒果味啫喱,三個產品,一連試左17日。
感覺未係好強烈。
天氣乾,面都唔覺乾。
彈性同毛孔我相信要再服用長小小先可以更實則回答!
最大改善係退黃!不過.... 我都係頂唔順陣味......

信我啦,大至上都係咁既感覺,你估食藥咩? 咪諗住會一食見效先得架!

加上經過我用心保護皮膚未至於太差。呵呵呵,又讚自己!

以我既經驗同作為香薰治療師既知識,要真正見到口服產品見效至少要花一個月以上。
同用係皮膚上既產品唔同,塗係皮膚上,透過滲透可以直達血管被皮膚吸收

(如果產品本身連底層都去唔冇野講啦!) 效果快則可能即時或幾日就會見到。
但口服既呢,要透過腸胃消化吸收先可以進入血管。

時間長得多,見效果既日子就更加遠啦!

當然,口服產品有佢既需要,護膚品都有佢既重要,身體會取各所需。

選擇既時候要小心揀,唔好比人呃呀!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...