星期日, 6月 22, 2014

夏天水潤防曬登場

新婚後的生活其實與之前都沒有太大改變,我倆對工作的投入度比以為更加強,更忙碌,這相信與其他夫婦有很大分別吧!
工作忙碌,由有飯煮婦變成少飯煮婦,一個月都唔知煮唔煮到一餐,家婦都懶做了,而唯一堅持的就是每朝跑步及每個週末與老公的戶外運動時間。



熱愛運動的我倆,特別在陽光普照的日子更加愛到戶外走走,但隨住年紀增長,我已經唔可以好似以前咁,唔塗防曬直接與太陽伯伯玩遊戲。每次出門前10分鐘,我都先會大叫 "等等,塗返個防曬先"。


都係果句啦,我唔怕曬黑,但係怕出斑呀!
話說面上已經有幾粒斑出左黎say hello,我真係唔想做花面貓,所以除左用美白護膚之外,更加會用 Biore 水凝光感透薄BB防曬霜。



幫助我減淡面上黑色素之餘,更加可以遮蓋面上瑕疵。





質地輕型又唔笠,加上有保濕鎖水成份,夏天用都唔會有大負擔之餘仲有護膚作用;防曬霜有調色功能調色適當,放心用後唔會白面人架,整體肌色均匀左,睇落都白淨啲啦!



防曬霜有成SPF 50 咁多,戶外運動定平日出街用都好夠,唔知黎緊會唔會有船P去呢?如果有,靠晒呢一支就夠晒啦,仲洗乜擔心素顏見人呀~~
防曬霜易推唔笠又保濕,除左運動前適用之餘,平時出街返工當妝前打底霜用都得。防曬度高但唔厚唔焗;用左皮膚全日都好舒服,水油平衡,超正!!



身體上特別係膊頭位置都最易黑,所以每次運動前5-10分鐘都會先塗身體防曬,先等皮膚好好吸收,從肌膚開始減少黑色素形成。



同樣都係有 SPF50+/ PA+++ 嘅 Biore 長效輕透防曬乳液非常清爽,就算運動用都唔會焗住皮膚,而且持久度都唔錯,游左成個鐘水冇補過都冇乜點曬黑呀。





加上防曬乳液唔大支,又容易推開,黎緊行山都會帶埋佢,細細支放係我個小back pack 唔阻定。


質地非常清爽,塗係皮膚上2-3秒就可以完全吸收,唔會留白印,減少左唔少尷尬情況,超好用呢。



順帶一提,夏天少不了去海灘玩,但最麻煩就係補防曬呢一下。呢兩支防曬都有清爽功能,擦乾身後再補防曬,等幾分鐘皮肌就爽晒唔痴沙架啦!


所以今個夏天嘅出海活動,我都打算帶埋佢架啦~


----------------------------------------------
Gi - Life is Beautiful
wengichow@gmail.com
https://www.facebook.com/gichowengi
----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...