星期日, 9月 21, 2014

再戰沖繩2014 ❦ 行程篇

等左9個月終於都到我嘅「婚後之旅」啦!結咗婚咁耐,我地兩個係新工作上都忙到爆,下星期終於可以放低晒所有嘢,好好休息一下。


今次再戰沖繩唔打算計劃得太細緻,大概知道要做啲咩就好啦,計劃咁多、準備咁多、好好一個旅行又要迫自己趕schedule,何苦呢?(呢個學問,係喺Wingki 身上學返黎嘅呢!)

今次旅程5日4夜,主力水上活動!!上次去只係玩左一日水,真係好唔夠喉呀,今次一定要大玩爛玩!睇一睇旅遊書同舊年準備嘅notes,mark底啲新景點先!!


9-23 Day 1 - 國際通 + 美國村 + JAL 酒店
9-24 Day 2 - 真榮田岬浮潛青之洞 + 縣民之森滑草踏單車
9-25 Day 3 - JAL Private Resort Okuma Beach
9-26 Day 4 - 屋我地島、古宇利島
9-27 Day 5 - Ashibinaa Outlet + 那霸內陸機場

今次坐早機,中午前就會到埗,時間就更充足啦!
今次行程特別之處在於我地會住係好北嘅 JAL Private Resort Okuma。其實JAL Resort 真係好遠, 今次膽粗粗入住都係睇中左係好靚嘅獨立屋,全個Resort房間都係房仔黎架!同埋,應該好少香港人/大陸人會好似我地咁住到咁北卦。Resort 好大好多嘢玩,雖然好偏僻,附近都唔見有咩好玩好食,不過有車想幾時去邊就去邊啦,好期待呀。



(source: http://blog.xuite.net/jose.club)

另外就係浮潛,我係台灣blog見到有個住沖繩嘅台灣人教練,即刻係FB 同佢聯絡,9月24 就可以去真榮田岬青之洞浮潛啦!好期待,青之洞一定好靚嘅啫!
教練收費$1,000二人浮潛,仲收港幣嘅添~

今個trip 另一特別之處就係,我終於可以請老公去旅行啦!well,雖然唔係全資,但係有呢個機會,俾到2/3 嘅旅費,老公又比我咁做,都算係完左我其中一個心願架啦。



出發前一個星期遇上了沖繩地震,加堆台風迫近,天氣預告沖繩天氣一啲都唔好,去到行程第4日先開始有返啲太陽,希望呢幾日個風走快啲,係我地出發前散水,俾我地一個又愉快又盡興嘅旅程啦!


再戰沖繩2014
再戰沖繩2014 - 行程篇
回顧:戀戰沖繩2013

----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

Instagram


----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...