星期一, 2月 23, 2015

七年後再來台灣的第一站 - 第十屆KKBOX 風雲榜


一早已經好想再去台灣,但世界咁大,要去旅行仲有好多選擇地方,反正日本都都仲未去過,所以其實未有計劃要去台灣。

多得KKBOX 邀請,可以出國走走,遠赴台灣睇concert, 為WeShare 嘅朋友直擊報導一下。




有伴同行,是好事!!
亦感恩,有石同行,有熟台灣的同伴,當然要依賴下啦!



從來沒欣賞過電視直播嘅現場,亦是第一次感受台灣concert 嘅氣氛,雖然要一邊拍照一邊低頭send 相drop notes,  但那種氣氛我真的感受到,真係好正,坐二樓的都感受到,瘋狂彈跳的感覺!





有留意到全場螢光棒一同轉色嘅場面嗎?香港其實也有過,但香港人比較喜歡獨特一點吧,難d 見到咁齊嘅轉色同步。坐在2樓位置,見住燈光由台上發射到台下,引領台地每支螢光棒轉色,並隨著節拍跳動,好正好正!!!


大細路,不能自控!瘋狂影影影影!


我終於感受到台灣人睇show 個種high 爆感,睇show 就要係咁先啱架麻,香港人真係太冷静啦!

OMG, 最後還有我親愛的JJ 自彈唱,再清唱,迷死我了,high瘋了!!
(低能仔唔記得個cam 可以2倍zoom,  d 相張張都影得咁鬼遠,sigh! )


睇到11點幾,又餓又凍,返去醫醫肚,明天繼續努力~~







----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...