星期三, 6月 24, 2015

夏日網購轉新 Look-ZALORA 買衫好方便!



我好鐘意夏天,除咗夏天有更好多戶外活動嘅機會之餘,仲有好多清爽靚衫可以mix & match~
有冇留意阿Gi 好鐘意著長裙呢,長裙方便又舒服,又可以遮住我粗獷嘅下身添,配埋黑色個人睇上去更slim 更有shape。不過,夏天又點可以黑黑沉沉呢?今日就試下唔同嘅look,黎個不一樣的我啦~

網上購物真係方便,一次過衫、褲、鞋、襪都可以搵齊。今次已經係我第3次係ZALORA shopping 啦,ZALORA 勝在款式平均,OL look 又有,閒常裝都有,選擇都好多,去過ZALORA Shopping 嘅一定會認同。
另外,埋單送貨好快就攪掂,仲可以到付,唔洗下下用Credit Card 咁麻煩~
趁住網站做緊discount,一於shopping 下,試下一d 平常唔多著嘅style 先。呢條露肩連身長裙 睇上去好似好難carry 咁,或者係自己唔習慣/冇著開呢類型嘅衫。著咗上身睇落都唔會太過唔順眼丫係咪?原來我都襯得到甜美look 架喎。
一件衫再靚都好,都總要襯埋飾物手袋先叫做全套。呢個係我嘅concept,Gi 定律!! 所以每次買衫時都會諗埋襯咩鏈,襯邊個袋。我,買手飾比買衫可以更瘋狂幾倍架!
露肩連身長裙 嘅shoulder cut,其實可以襯條浮誇小小嘅頸鏈金色頸飾通想都係我杯茶,襯返我一身古銅膚色丫麻。呢條頸鏈quality 都幾好,唔會太重之餘,每個吊扣間都好密好實,時刻都排得整齊!
貪靚又懶,所以唔係常常都塗甲,指間嘅裝飾就全靠戒指。平時衣著多以單色、素黑為主,所以accessories 越突出再誇張越好睇,再者,我都係一個浮誇人!!呢年興帶Bling 嘅珍珠飾物,所以大大粒嘅人造珍珠指環就襯晒我夠浮誇。
講起上黎,呢隻人造珍珠指環真係百搭。呢個甜美look 又搭到,OL 上班Look 都carry 到。襯全白好睇,襯全黑就更型啦!
包包方面我就最鐘意好睇、易襯百搭,因為每次都好怕換袋會拎漏野,所以一個百搭包打天下最啱晒我呢個懶人~
呢款索帶水筒袋真係好襟興,買一個袋可以用足幾年又百搭,仲唔係啱晒懶人用~
(係,我懶換袋,百搭先係最緊要~)

索帶袋通常都有個唔好處,就係帶好難拉開,呢個好順好易拉又唔會鬆落黎,size 又剛好fit 到我個大銀包,都真係唔錯呢~

唔知大家對我呢個咁特別嘅look 有咩睇法呢? 咁真嘅嘗試,我仲係未咁著出街呀,不過好多同事朋友仔都話好睇,Really? 會唔會有一日…突破自己呢?
產品由ZALORA提供,依家做緊Discount 到6月26中午,慘啦,好多野想買呀!!


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...