星期日, 6月 21, 2015

養生之道加速循環- 北角「璞。精緻養生會館」

近來發現自己慢慢被時間催迫成長。去年婚後接著新工作,責任感加重,很多事都要更花心機去留意、處理,更要細心去細看身邊發生的一切大小事。
人係粗心大意嘅動物,由其係我,專注力醉心於一事中就會連飯都忘記吃,呢一年嘅忙碌令我感受良多,同家人間嘅關係,到自己身體,回故才發現我錯過咗好多。其實,我更加要多愛自己家人,才能享受辛勞得來嘅回報!



2015年仲有6個月比我去catch up,要catch up 返嘅唔止係同家人、老公、朋友嘅關係,仲要好好照顧自己身體。有時間,多做養生嘅活動,多愛自己一下。


曾經睇過一本書,身體循環好,9成病痛都可以自癒。要循環好除咗多運動外,提升體溫都係一個好辦法,所以會成日去焗身。而坊間亦都有好多養生館提供不同療效嘅養生房間,多方面改善身體毛病。今日就黎到北角,試下「璞。精緻養生會館」嘅養生房先。


館內環境就幾舒服,由入門個刻,就開如被昏暗嘅光線cool down,呀,開始眼瞓啦添!拿拿林去沖身嘆返下!


會館鼓催天然療法,一切有有可能為身體帶黎傷害嘅化學品,會館都唔建議使用,包括Shampoo 同Shower gel。咁點沖乾整呢?見到呢個花灑嗎,工作人員解說入面嘅精石有靜化水嘅功能之餘,同時加入能量,令流出黎嘅水有深層清潔嘅功效,可以取代身體清潔用品,咁得意,真係千奇百趣沖涼記。



淨化完皮膚,到淨化體內,飲一杯酵素及能量水,加速身體排毒,一陣入養生房排毒更徹底!




酵素唔難入口嘅,基本上係冇乜味嘅,係個綠色有d 嚇人姐... 



呢個時侯我就要好好揀邊個服務好啦,「璞」有成上十間養生房,每間都有特式,亦有唔同嘅治療功效,真係要花d 時間去study 下先得。






養生除咗要注意排毒外,intake 都好緊要,我地食d 乜都好影響排毒效果。「璞」每日都會有唔同嘅養生餐單,唔好以為養生餐就係食淡某某嘅菜咁單調,睇睇呢一餐嘅豐富,仲要味道都唔差架。



好入房lu,唔知點解,我一直被地上嘅數字燈吸引,突然又變貓~


第一次去,先揀養生館內排第2最熱嘅房試一試先-「燃脂房」呢個名太中女士需要了吧!上返官網check check 功效先!

燃脂房-岩盤浴
· 岩床為黃砭石有對人體有益的40多種微量元素和礦物質 
· 產生遠紅外線和超聲波 
· 消炎鎮痛,能消除身上的不適和病痛 
· 排毒養顏
· 躺在砭石能量房中20-30分鐘,就相當於慢跑1小時運動量的效果



一腳踏入發熱中嘅岩盤地板,好舒服呀,啱晒我雙腳成日都冷冰冰!全躺就會慢慢暖和全身。



每間房內都有電視同音樂,怕悶都有愛。回家陪你,45分鐘一節,剛好可以K 完一集!



又或者可以與摯友同行,傾計休息,時間過得特別快!



可能我耐熱度比較高,所以45分鐘嘅燃脂房未至於令我汗流胛背,所以第二次一於挑戰最熱嘅「負離子石板房」,check 下功效先。

負離子石板房-岩盤浴
· 岩床為負離子石板 
· 會釋放大量的負離子進入至皮膚深層處 
· 汗從深層處流出,都是五臟六腑之毒素 
· 有助排減壓力,對於治療失眠、自律神經十分有效



同燃脂房好唔同,房燈可以較到全黑,係入面真係可以瞓一覺。石板房真係熱好多,其實光住身體平躺係石板上會最見效,不過有d 辣,下次我會挑戰一下。一邊流咗唔少汗,所以一定要補充返多d 水份。個晚我真係瞓得好好,真正深層休息,第二朝叉足電,真係好正!!呢間房,要encore!



有時間真係可以係度留半日,入下房休息下,食下野再做埋個腳底按摩!正,呢d夢想中嘅退休生活,終有一日會實現嘅,我依家要努力d,等我夢想快d 實現先!
仲有好多房未試,有興趣知其他房有咩功效嘅請留意我Fanspage Gi C Life 啦!


璞。精緻養生會館

地址: 北角馬寶道 28 號華匯中心 11 樓

(北角港鐵站 A4 出口上蓋)

電話: +(852) 2896 29986


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...