星期四, 8月 27, 2015

一下閃躍,一下心動,守護的心永恆跳動



我嘅手飾盒入面,大部份名貴飾物都包含咗一個故事。
記得第一份聲稱嘅鑽飾(到大個咗先知係水晶)就係爸爸送賀我升上大學。
之後就有王生失驚無神送上的小驚喜,都係水晶,因為鑽石對我黎講的確係有特別意義。

而我人生第一粒鑽石,就是媽媽留給我嘅遺物。每日都習慣帶住佢,感覺就好似媽媽仍在我身邊,守護住我。





所以,當我第一次接觸到MaBelle Dancing Angel 《守護天使》周年鑽飾系列時,有種莫名其妙嘅感覺…仲有酸溜溜嘅感覺。系列背負著父母為女兒送上嘅1st Diamond, 帶住佢就等同爸媽陪伴在身邊,時刻守護住。

如果媽媽今日仲在生,我估大概會捉佢嚟MaBelle, 送佢一粒Dancing Angel, 細個時妳照顧我,長大後到我照顧返你啦~


MaBelle Dancing Angel 守護天使系列共有3款頸鏈、1款戒指同1款手鐲。賣點除咗其背後獨特嘅感人故事外,仲有一個獨特設計賣點,就係會躍動嘅鑽石。



18k/750白色黃金鑽石戒指HK$3,920

平日見慣見熟嘅鑽石,都係鑲嵌喺爪托上。MaBelle Dancing Angel偏偏就要破格一下,設計出專利可躍動嘅鑲嵌設計,增加光線接觸點,令平平凡凡嘅一件手飾,更加閃耀無比。細細粒都可以好好火~~

一連2星期對住守護飛鑽,真係... 話唔心動就假嘅!全系列最鐘意就係隻戒指啦,超閃呀,粒石仲轉得好勁添!愛上! #MaBelle #AnniversaryCollection #DancingAngel #守護天使 #WeLove2Share MaBelle.com WeShare.hk
Posted by Gi.C.Life on Wednesday, August 26, 2015

全系列我最愛就係戒指,心形設計更增加鑽石嘅可躍動空間,真係呆呆咁睇住佢轉,好閃好靚呀。



另外仲有手鐲,設計簡約,又帶點elegant,青春少艾帶唔會誇張,OL 帶亦唔失禮。同樣,中間鑽石位置都係會躍動架。


18k/750白色黃金鑽石手鐲HK$5,920


至於吊咀,女人味會重一d,3款當中我特別喜歡最右手邊嘅水滴款,水滴設計包住中間嘅 “飛鑽“ 效果更加生動。 


18k/750白色黃金鑽石頸鏈HK$3,920-4,320



邊有女人唔鐘意鑽石架!對慣咗鑲嵌式嘅鑽石飾物,見到呢條頸鏈真係覺得好好玩,鑽石空中垂吊,轉呀轉呀,又Blind又好火!!MaBelle守護天使全系列手飾都有呢個設計架,好靚好特別,唔知我會唔會收到呢份天使的禮物呢 MaBelle.com WeShare.hk #AnniversaryCollection #DancingAngel #守護天使 #WeLove2Share
Posted by Gi.C.Life on Wednesday, August 19, 2015
面對眼前嘅閃閃飛鑽,令我著迷嘅除咗係佢獨特嘅設計外,仲有就係個價錢。平均3k-4k 就有得成交,仲要每件都係白金加鑽石,當中吊咀仲鑲有碎石。買黎送比所愛嘅人又好,買黎獎勵一下自己都好,真係一d都唔過份呢。

心郁郁,真有一刻想帶住佢地走呢… 希望我嘅守護天使收到我呢一刻嘅呼喚啦!



依家MaBelle做緊promotion呀,凡選購任何一款《守護天使》周年鑽飾系列或任何貨品淨價滿HK$5000,即可免費獲贈「快樂圓舞」珍珠項鏈一條 (價值HK$1200)

MaBelle守護正使系列:http://bit.ly/1i0V7UB





----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...