星期一, 9月 26, 2016

SKINIC x CLEVIEL「新一代透明質酸-完美面型輪廓教室」

"沒有醜女人,只有懶女人"呢句說話已經out 啦,計我話要做個"有要求嘅女人"先至係王道!每人對自己嘅要求都唔同,有d人要搵好多錢,有d人要老公錫,有d人要靚,有d 人要瘦!我呢,我。乜。都。要!



貪心?唔貪心!要唔係得個講字架,要有行動力!所以我每日都會做兩小時運動,去keep住我嘅健康fit body。仲有食清d,茹半素已經有好一陣子了,身體好咗,健康咗,皮膚都好咗!但有d野要先天不足,唯有後天作補給!
由細到大都係被取笑對像,包包面、單眼皮、扁鼻、左眼可以用右眼打招呼、Kobe Brian 鼻... 有被bulley 過的應該明白我吧!每當人叫我靚女,我都會心寒一下... 又玩我?
我依家並非見緊工,而喺見緊醫生作輪廓分析。我覺得我自己一切都好,身體一切都喺我控制範圍內,唯獨五官輪廓,係可以再標緻一點!
分別諮詢咗SKINIC 皮膚顧問及醫生嘅意見,輪廓要自然平衡先叫靚,唔係話打高個鼻整厚個咀就叫靚,要跟返一個黃金比例學,鼻頭,唇尖同下巴要成一直線外,額、鼻、咀都要成一個比例嘅闊高度。
所謂嘅黃金比例都有好多學說,以往流行嘅超尖面已經out 啦,面上有返小小肉加尖尖下巴嘅心型面先係王道。小小肉地嘅面頰我就有啦,經過HIFU 三重拉提面部療程 tune 一tune 後我都幾滿意,現時只欠下巴,長返小小就更perfect!
要作微調,其實都有好多儀器可以作不同程度嘅幫手,而最實際、明顯、持久嘅可算係透明質酸注射填充。透明質酸係存於皮膚、軟骨及眼睛内嘅天然物質。本身就係身體擁有嘅嘢,就好似食supplement 咁,因年月令自身生產減少,所以雖用扶助填充品補給一下。
透明質酸產品煩多,種類亦多,喺選擇過程係透明質酸係非常重要,安全問題啦,效果啦,持久度啦,復完時間及還完處理都係我嘅concern! (以前第一代嘅微瓷要定時刮鼻補針,聽起黎都恐怖)
今次多謝SKINIC醫學內外肌膚中心好介紹,認識CLEVIEL (科萊微) 最新一代透明質酸,由韓國第一護膚化妝品牌集團AMOREPACIFIC專業團隊,用 5 年時間研發,是目前全球最高濃度嘅透明質酸,相比其他品牌高出接近一倍。 經過我嘅分析後,我終於的起心肝,決定將我一直追求渴望的交比SKINIC 同CLEVIEL,原因...
信心:AMOREPACIFIC 旗下嘅護膚品牌有為人熟悉嘅innsfree、lanegie、雪花秀、etude house 等,即時信心倍增。韓國研發當然信心大增啦,始終都針對亞洲人皮膚丫麻。

技術:CLEVIEL 使用全球首創4L 交叉鏈接科技,令透明質酸的粒子結構更加緊密,令到吸水空間大大減少,低腫脹效果。持久:因上述嘅技術,高濃度緊密嘅交叉鏈接透明質酸凝膠,可使長效持久,一般平均可維持一年以上架。加上CLEVIEL 承托力、黏彈性、抵壓力高,時間耐咗都唔怕變形,亦有效防止分散及轉移到附近組織,唔怕變亞凡達!

保養:透明質酸容易因熱力降解而流失, 所以其他品牌都會建議唔好做咁多高溫活動以keep 住效果持久。只係... 唔建議運動,唔建議焗桑拿... 簡直係要咗我的命。但CLEVIEL 利用低溫處理技術,減少流失量,預高溫一樣冇問題。

效果:對比其他品牌,CLEVIEL 的透明質酸粒子比較細小平均,不會造成皮膚表面凹凸不均。
而同樣進行及協助療程嘅醫生及顧問都同樣重要。多年來嘅research 下,除咗產品品質外,團隊服務及專業度一直都令我對治療卻步,亦會對建議有猶豫。直到今次同SKINIC美容專家醫生傾談過後,感受到佢地嘅專業,用心同真誠,真心係因應我嘅需要為我設計療程,令我可以好放心的將塊面交比佢地。
先敷20分鐘舒緩劑,減少療程間皮膚上嘅刺激,不過我都好放心,一黎我愛靚就唔怕痛,二黎CLEVIEL配方入面已經有舒緩劑,大大減輕治療過程中嘅不適感。
鼻子分兩個步驟,先填補咗我鼻頭下下陷部分,令鼻子直返先,再升高鼻梁,醫生會好仔細塑出一個靚山根,所以你話,一個有經驗嘅醫生你話幾重要呢。
快、狠、準,攪掂!感覺良好,比我幻想中嘅小刺激好多。

修改鼻梁下陷
提升鼻梁山根
到下巴了,先度度位啦。
下巴位置大,所以療程過程都較煩複。我一心以為只係打長個下巴,但醫生好好咁建議我塑兜小小比打長好,同樣可以做到尖尖較果,但日子過咗塑兜型就唔變雙下巴了。
塑形修偶非常重要!
完成!好surprise 地一d即時腫脹都有。完全唔似做過刺激野,只有3個小小傷口,完全不留痕跡。

靚側面
靚正面,鼻有小小瘀黑,不過過1小時後就冇事了架啦。
翌日早上,有化妝,完全冇腫冇紅,好自然。
一星期後,透明質酸開始定形,前後比較下,鼻同下巴嘅微調好明顯,輪廓深 咗,但真係好自然,好靚,自信大增!
鼻咀下巴,終於成返一直線啦!

CLEVIEL 有分兩種透明質酸,適合唔用部位,做出不同塑造,當然,呢d都係交返比美容專家安排啦。

黎緊我都會繼續去SKINIC體驗更多輪廓塑造嘅treatment,好期待到時再同大家分享。如果想了解更多CLEVIEL,可以聯絡SKINIC嘅專業團隊架,另外SKINIC  Facebook 專頁正送出 HK$5000 CLEVIE現金券,,以限定優惠價$5800就可以購買原價HK$10800 一支
查詢了解下啦:http://bit.ly/2cpV9q1


Thanks Skinic醫學內外肌膚中心. Kisskisskiss

SKINIC
www.skinic.com.hk




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...