星期日, 8月 06, 2006

05 August 06



今日返工好悶, 冇乜野做 (其實自從調左位後, 都係咁... 悶~~ 無聊... 都好既, 可以成機睇下書... )G發現原來自己都唔係咁唔鍾意睇書, 睇下咩topic啦, 問亞士打借左本"美容大王", 正!! 增加自己d美容知識 丫麻~~(G發現自己越黎越貪靚啦~~)


放工去貓展~~ 亞士打心事從從...  Oh my dear friend.. RELAX~~


去之前都驚驚亞士打會觸景傷情... 佢都ok, 唔係太激動...小小一定有既~~ 見到好多布偶貓, G冇諗過布偶貓係HK都有Breeder, 好開心~~買左本貓書, 書入面好仔細講晒點去照顧貓貓同帶貓貓去展.. 我係時候要upgrade下自己.. . 要多面d~~ 學埋貓展心得~ (Surine, 我買左玩具俾你玩, 唔係俾阿貓, 唔係俾高比, 係俾你o~~呵呵呵)


去左ifc睇Pirate of the Caribbean. 對唔住呀, 我買錯左ticket, 買得好前, 睇得咁辛苦, 唔好意思呀 下次唔會

.. 好正, Johnny Depp真係好正~~~ 不過好頂引呀, 我要睇第3集呀..


o係"悠"道Dinner, 好好味的tsukiyaki~~


好攰呀, 今日好豐富~~ thank you my dear friends~~


My friend, 唔好唔開心... 生離死別一定有, 我同你一齊get thru, 你有咁既感覺係正常架~~ 唔洗驚~你唔開心, 我一定陪你~~












1 則留言:

  1. 多謝你安慰我呀,honey~!! 做friend o既野,心照架啦~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...