星期日, 8月 06, 2006

06 August 06

陪亞士打&Paul少去朗豪坊睇S.H.E, 咁大個女第一次去呢d function 12點半等到3點半, 終於開始啦.. 識左Paul少咁耐, 都未見過Paul少如此瘋狂

4:40終於攞到簽名, 見到2個大細路咁開心, 覺得陪左佢地咁耐都係低既~~ 之後去左滿記.. 行街~~

同esther係fitting room 發癲之作~~

同Paul少分左手之後,我地去左海港城, 好耐冇買野比Esther啦, 今日買左枝香水比佢, DKNY 既 BE DELICIOUS. 傻婆~ 我知你見住我買個時已經鍾意架啦, 可惜我成日都搵唔到個COUNTER, 今日見到即買. 咁樣比起我請你食飯重實際啦~~

我今日的戰利品~~

Clinique eyeliner (103Green) - Esther介紹, d色好firm, 有少少閃粉(金色), 唔易溶, 唔會熊貓眼.

Clinique 的mascara & color base- 12小時防水防汗, 今日抖擔擦住做gym, 嘩, 一d都冇甩~~ 超正~~~ 只要用暖水清洗, 刷頭有特別設計, 一邊增長, 一邊濃密. 自己又試過用清水濕面, 一d都冇化. 又平, 只係$160, 值得買黎玩玩~


2 則留言:

  1. 我係S.H.E 瘋狂fans黎架嗎, 緊係要去啦,呵呵~!

    回覆刪除
  2. 等我地星期六擦左mascara去游水,睇下會唔會脫色先...化妝游水,我都來試過!!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...