星期一, 8月 14, 2006

11-13 Aug 06

11th - 去左esther屋企, 我終於有機會煮飯比esther食啦. 我地去左買送, 好似一齊住咁, 好開心, 哈哈哈.. 我整左carbonara, 好開心得到龔食家既讚賞, 佢食晒成碟, 好俾面呀!!


夜晚我地傻左咁敷mask, 分別係:

       

燕麥mask

"用暖水把燕麥片開成糊狀,再加上適量蛋白及蜜糖,然後敷上面部輕輕打圈按摩5分鐘後沖洗,對清除死皮、黑頭及油脂粒效果極佳。" - 我地work out 左個份量係咁既:  燕麥x2tbs + 暖水x1tbs, 蛋白及蜜糖各1tbs. 做完之後快面好潤, but又好爽wor. 好舒服, 好正~~ 我要做多幾次, 睇下效果點先~

        

乳酪mask

08. "將天然酸乳酪輕輕敷上面上,待二十分鐘後用微溫水清洗。這樣有助舒緩暗瘡發炎及幫助去印。" - 原味酸乳酪 (supermarket可買到), 敷完之後即刻白左d wor, 好神奇呀.

12th - 去左游水晒太陽, 晒左大約30mins右左, 又黑左啦, yeah, 健康膚色... 姐妹們, 其實晒太陽真係好好架, 唔好成日避個太陽. 多晒太陽可以防骨質疏鬆, 又可以比太陽抽d水, 去水腫, d肉個firm d. 晒30min 唔會太黑架咋, 我係好易黑既, 晒30mins我都係黑左小小. 如果你怕黑, 可以擦多d防晒. esther同我一樣晒咁耐,佢一d都冇黑到~~ 之後, 我地去左plaza買送, 包餃子, 打邊爐, 好爽呀~~


13th - 去左爸爸新屋企, 好靚呀, 又有club house, 我同esther好想搬出黎住. 爸爸留我食飯, esther第一次食我爸爸手勢, 爸爸整既全部都係my favourite, 好好味呀. esther嚇傻左, 因為佢冇諗到我爸爸整野咁好食. 個d我地分別食左: 皮蛋瘦肉粥, 金銀蛋莧菜, 炒蜆, 瑞士雞翼, 蘿蔔豬潤, 青紅蘿蔔湯, 紅豆沙, 榴槤, 龍眼, 好飽.... 爸爸... 我咁辛苦先整走左既肚"仔", 因為你呢餐....唉....esther同我一樣... 好飽..... "uncle, 我好俾面架" Love you Daddy, thank you for your dinner, its so sweet~~

食到傻左既我同esther...


紅豆沙, 金銀蛋莧菜



2 則留言:

  1. 一早叫你哂架啦.唔駛等到就嚟秋天先變靚靚...靚少咗兩個月..抵死..唔聽教 ^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...