星期四, 8月 10, 2006

11 August 06

尋晚試左No 33 "用化妝棉加上礦泉水完全浸濕後,敷20分鐘" ,我係用Evian既。敷完後真係唔錯, feel到快面好保濕,好滑,好舒服,我連雙眼同嘴都敷埋!! 因為平日我係開住冷氣瞓,會好dry,所以快面會出油保護返。今朝快面就一d都唔油,洗完面又唔dry,重好上妝tim~~ 敷第一次已經feel到有效(因為我冇敷頸,面同頸既feel好唔同)。真係唔錯,承意推介~~~ 敷緊個時我重一邊個手部運動 (舉weight - 1KG)同踢腿收腹tim~~

想提醒大家敷完後記住擦保濕乳液或面霜,因為礦泉水蒸發後會帶走埋皮膚表面水分,反而會更乾架~


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...