星期四, 7月 26, 2007

LAVIN 紅酒面膜& 玫瑰甜睡面膜

早排試左Lavin 2個products, 都係好正~~


紅酒面膜就唔洗講~~ 毛孔細左, 又滑左tim~~


玫瑰甜睡面膜就好香, 令到我個人好relax, 瞓得好好呀~~我係yahoo auction買架, 有興趣就試下啦~~




3 則留言:

  1. 又白又滑我又要 ~ 不過個包裝好唔吸引 wow, 咩牌子來的 ?

    回覆刪除
  2. 君美  你好呀~~ 佢係一個法國牌子, 因為係供應比美容所既, 而有位姐姐就係yahoo長期供應比我地可以自家用, 所以佢會用d小container, 裝起30ml or 60ml or 90ml or 150ml 比我地買, of cos 美容所用得既都係份量多, 保養期短, 所以佢有呢個服務, 折返個價錢又會平好多,真係好好呀~~ 如果你有興趣, 可以上yahoo! auction, 打'lavin' 佢重有好多其實保養品都唔錯架~~

    回覆刪除
  3. 我都覺得幾好用,不過要開冷氣先可以用, 如果唔係拍會生LUPLUP, 而家天氣涼左好多, 我家都好涼爽....... 有時仲有D凍TIM... 

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...