星期五, 8月 10, 2007

8號波~~

今日係我自懂事黎第一次經歷既8號風球~~

食完LUNCH之後同事話會掛8號......死啦.... 好多野做WOR... 依家黎掛??? 好啦.. 咁我係佢掛之前快快做野先~

2點幾...终於掛左啦.... WOW 原來打風係打唔到電話架...我想打比爸爸用軒仔都打唔到呀....

之後做埋D手尾,3點先走... 係柴灣MTR已經好多人, 去到金鐘....半個月台都係人...D人又迫,又推又撞人,重同格離個大叔有肌膚交流TIM.....YUK~~去到佐敦,車門一開D人就衝入車, 我落唔到車呀....後面又推我.... 所以我....尖叫~~~.... 衝呀~~~~

4點.....回到家真好.....


1 則留言:

  1. 咁大個第一次經歷8號波 同大叔有肌膚交流咁益妳呀

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...