星期五, 8月 10, 2007

798 Unit & Co.

去過呢間餐廳好多次, 今次都係第一次帶咁多朋友仔去~~

係FORME都網友們對佢既COMMENTS唔係咁好...其實我覺得好好味呀, 佢D意大利菜係我返左黎HK後試過既最好味既一間... BUT當然我既至愛都重啦Adelaide Parade既Bonjourno啦~~

佢有2間, 一間係TST (Bistro) 另一間係CWB (PUB), 2間d野都好好食~~

如果大家想要更多info可以上openrice.com search '798' 架~~~ 好味~~~

=====================================================

@CWB 食通天~~~

牛肉薄片+野菜沙律 (d牛真係好薄, 入口即溶)

半隻roast chicken~~~好滑~~雞胸雞背都好滑呀~~

雖然好飽...但係因為798最出名係d甜品,所以都一定要TRY下~~ 真係好好味呀~~

=====================================================

@TST厚福街

CHICKEN SALAD - d sauce 好好味

MY FAVOURITE - CARBONARA

MUSHROOM & VEGE RISOTTO - 平時我唔係好食RISOTTO, BUT佢真係好味到停唔到口~~

PEPPORONI - 好CRUNCH~~~

DESSERT - NEW YORK CHEESE CAKE (好味,唔識comment..總之正~~)

TIRAMISU - 好濃,好好味~~

LYCHEE - 好特別呀~~ 好SWEET~~

BROWNIES - 第一次食~~

食到我lam lam 利~~~


3 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...