星期六, 10月 06, 2007

迪士尼黑色世界


上個Weekend打令同我慶祝生日, 靜雞雞訂左個迪士尼package~~ 好開心呀~~

多謝天父造美, 比左個好好既天氣我地, 等我地玩得好開心, 又有太陽, 又有涼風, 所有玩既時間都夾得啱啱好, 冇一刻排過隊, 連玩鬼屋都唔洗, 一去就玩得~~真係多謝我的天父爸爸~~

成個迪記都有唔同既Halloween decoration, character 都着左d Halloween dressing, 好有氣氛!!~~

個巡遊好正呀~~阿JACK好似大佬咁帶班Character 同dancer出黎. dancers 扮喪屍dance, 好好笑~~ 又有夜光, D聲效都好正~~ 成個樂園都係'怪聖城之夜' d歌~~

個鬼屋呢, 對膽小既我黎講就剛剛好~~ 朋友們個個都問我驚唔驚, 我話唔太驚, 大家都'車~~~' 其實樂園係一個一家大細都啱玩既地方, 如果大家真係想去比人嚇下, 就去海水公園啦~~ 個鬼屋係好GRAND, 好靚, 音效好正~~ 聽聞D傢俱有D真係古董黎架~~大家如果去, 順便去欣賞下啦 (如果重有空閒時間既話)~~

順帶我要多謝行我前面既EE們, 多謝佢地打頭陣攪氣氛RELAX下, 等我冇咁驚~~

好開心, 多謝你~~

~~~Smell of Halloween all around ~~~

Jack 花車, 好型, 成個大佬咁~~

博士的車~~

~~Sally

Donale, 好CUTE~~

睇下入晒神的我~~

鬼屋' 大街酒店', 我諗最驚唔係間鬼屋... 最驚係排隊個條龍.....

我買左好多野...... 全部都係我既生日presents~~

 


12 則留言:

  1. chip & dale好令呀 你好似好中意阿Jack喎 我都好想去迪士尼呀 扮Sally個女仔咁令唔似Sally喎

    回覆刪除
  2. 其實我都鍾意chip n dale, 但係阿Jack真係好有型, 我之前冇接觸過jack架, 係去完迪士尼先睇返佢套戲~~個女仔個妝化到好似sally, 但係佢唔笑架~~ 你想去迪士尼呀? 松山哥都想s去呀, 因為我去左放左佢飛機佢唔開心呀~~ 不如你地約埋一齊去啦~~~ 去鬼屋佢一定會保護你~~

    回覆刪除
  3. 你個安信妹而家係咪要過底去餓鬼果邊呀?!!造反呀你!!! 你知唔知阿chi一個打10個,邊使我保護丫~!!!

    回覆刪除
  4. oh.... 唔係呀, 我一直都係起你個邊架~~~ 嘻嘻嘻~~

    回覆刪除
  5. sweet死啦 軒仔咁有計 松山☆∑( ̄□ ̄;) : 阿gi就係企你果邊先咁樣幫你嘛  

    回覆刪除
  6. 嘩!!嘩!! 好多最愛嘅 啊 Jack 呀....仲好靚tim... 攪到我都好想去呀..要買好多佢嘅精品番屋企先得~~ 唔知有無人會陪我去呢?????

    回覆刪除
  7. 0甘就 怪怪V 同 ▒ ち チ♡chi₪░ 去0米得laww~(笑) 我去OceanPark, hahahahaha!!!! 骰蛊餓鬼 聴講你有外遇woo

    回覆刪除
  8. Good Idea, 咁就fit晒啦. 但係安兄,邊個同你去海水公園呢??  7叔外遇?? 8下~~

    回覆刪除
  9. 喂喂聽講迪士尼d鬼屋唔嚇人嫁喎 松山咪作大好喎咩一個打10個呀 你唔好搞到我無人要呀

    回覆刪除
  10. 只怪你一身好功夫~!! (¯▽¯;) 啊Gi去佐,唔嚇人都變嚇人啦,睇住佢同佢打玲咁"煙刃" 驚嚇度急升★★★★★★★★★☆

    回覆刪除

  11. ▒ ち チ♡chi₪░ : 唔駛驚如果妳無人要我有個同事x山應該會排住隊搶住要你

    回覆刪除
  12. 安信哥(松山): 多謝台舉, 你都可以搵返個煙刃下架~~ 不過都唔好係公司搵... 廢事比人知道... 會自己送上門. 我坐得好遠呀, 唔可以時刻保護你呀~~ 你要照顧自己, 有時要嗌唔好呀, 知唔知呀~~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...