星期一, 10月 08, 2007

頭痛~~

唔知係唔係星期五晚比d冷氣吹親個頭, 星期六一早個頭就痛到爆炸~~ 放左工乜都唔理, 一夠鐘就標返屋企~ 食左打令既愛心公仔面, 就大覺訓~~


 


我近排成日冇原因地頭痛, 一早起身個頭就會痛到爆炸, 痛足全日, 有時會痛到嘔(真係嘔個D). 食左醫生開比我D藥都冇用, 醫生話我可能係工作壓力大... 好辛苦呀... 有冇人可以幫下我呀, 有冇止頭痛秘方呀~~~~




12 則留言:

  1. 好d未呀 工作壓力大就要休息下啦 哇...搞錯呀病左仲比你食公仔面...你打令真係抵打  take care啦

    回覆刪除
  2. 你聽過0的賭仔要斬手指戒賭架啦, 我推薦你斬佐個頭, 咁就一了百了啦. ヽ(・∀・)人(・∀・)ノ

    回覆刪除
  3. 睇下中醫玩下針"救"啦,鬼妹仔

    回覆刪除
  4. ▒ ち チ♡chi₪░ : 多謝你關心, 人間有情呀~~ 我睇左E生, 佢開左D藥比我食, 我試下好唔好D~ 松山 (* ̄∇ ̄)ノ : 神話唔潔淨架地方要切除, 你已經比人沾污左啦, 快D切啦, 早切快D好, 唔洗再比人沾污~~ 可憐喲 my brother 骰蛊餓鬼 : 睇開有冇好介紹?? 你個o個係唔係只識E脫髮同陽痿??

    回覆刪除
  5. 切都切餓鬼先啦, 佢規佐呀~!!

    回覆刪除
  6. 2個都咁可憐, 2個都係死影帝-->

    回覆刪除
  7. 其實咩叫影帝呀可唔可以話比我知呀

    回覆刪除
  8. 你個愛心面好似幾ok wor.... 我有個醫頭痛嘅秘方....有需要我教你呀~~~~

    回覆刪除
  9. ▒ ち チ♡chi₪░ : 松山 同 餓鬼 咪就係2個影帝LOR~~~ 怪怪V : please tell me~~

    回覆刪除
  10. 影帝...........係一個餓鬼既身世,  詳情可以問李安大導. 哈哈哈!!!

    回覆刪除
  11. 開個corner 叫"餓鬼日常", 寫佢傳奇既office同工作後生活. 哈哈哈

    回覆刪除
  12. 你試下飲唔凍既寶礦力+暖水..d人話可以醫頭痛.
    祝你身體健康!!
    [版主回覆10/16/2007 23:24:00]多謝呀 格格 , 等我下次試下先~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...