星期一, 4月 28, 2008

Saturday Shopping

星期六同左妹妹行街街... 本來冇打算買野既我, 一心一意只打算同妹妹去阿貓地攤玩下貓, 同去搵下小豬係香港將會開既自家品牌'STAGE'既分店...... 點知...一去到LANE CRAWFORD.. 我就破左界... 都唔明點解.. 次次都係LANE CRAWFORD....


Bobbi Brown - 膚色唇彩 (成日都好想要有好淺唇色既效果, 但係問左幾個BRAND 既BAR, D姐姐都好似唔係好明我要咩咁.... 最後我都係去返我至愛... Bobbi Brown..)


Laura Mercier 2way cake (平日都冇話會補妝, 因為我D底妝好淡, 只係眼妝比較重...BUT由於近日開始要行返工, 大汗既我返到公司D底妝都almost溶晒... so 都係要買返個2-way cake, 貼d 又防汗, 又可以補妝... 我重買深左一度, 夏天晒黑左都可以用~~)


~~附上阿貓地攤@CWB的小貓~~



My Dream Cat ... 布偶貓~~ 真係好令呀~~


5 則留言:

  1. 我近日都因為朋友推介買咗 Laura Mercier 眼部打底霜okay好用wor hehe~呢個貓貓個樣好似好攰咁既。。。自從阿貓地攡搬咗就冇再去lu~ o個度好過以前嗎?
    [版主回覆05/01/2008 13:57:00]好過以前呀, 冇咁多人, 又冇人食煙, 多左好多WINDOW, 有太陽光入到黎, 咁就冇咁多人開FLASH影貓貓....
    呢隻貓貓可能唔多鍾意影相.... 我1,2,3佢就咪左眼......

    回覆刪除
  2. 好多貓貓呀!!!邊度嚟咖?????我又要去~!!
    [版主回覆05/03/2008 00:00:00]CWB 阿貓地攤, 你下次黎我同松山同你去丫~~

    回覆刪除
  3. de貓咪好可愛bor! 不過,我都是喜歡狗多些.
    [版主回覆05/03/2008 00:01:00]咁你鐘唔鐘意BOBO?
    仍都好乖架~~

    回覆刪除
  4. ~~~ATTENTION PLEASE~~~
    若果你0係愛 餓鬼 既, 係佢去旅行呢段時間你一定0係好掛住佢... 獨守空房 ....
    係一個咁空虛既時間, 愛阿鬼既你0係時間向阿鬼留下'情深說話'.. 我地特地開設左一個 永遠掛念餓鬼專區 , 內更有 ' 餓鬼身世大揭秘'
    唔好猶疑啦, 即刻去 骰盅臥底(-_-メ) 道留返個言啦~~~
    多謝~~

    回覆刪除
  5. 唔好意思 呀 我想問下=_= ~ 要入阿貓地攤玩貓貓 係唔係要入到"食野"個到先有貓ga? 我有一次去 ~ 只係係出邊睇左陣... 無貓... >_<
    [版主回覆07/29/2008 19:23:00]佢依家搬左, 用之前唔同啦, 一入去就係CAFE啦, 已經冇'前鋪'.
    一間係CWB(利舞台對面) 另一間係TST (海防道BODYSHOP旁邊) 2間都係上樓~~ 

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...