星期二, 5月 06, 2008

5月6日 我的少爺生日快樂~

Mr. Ong, Happy Birthday~~ Never too old~~ HE!~~


今日神神秘秘同左打令去左灣仔食生日飯... 平平靜靜咁過左佢25有2既生日... 我安排左一間聽聞有好好味既朱古力心太軟既地方食飯..


朱古力心太軟係我同打令既love dessert, 想當年就係因為一個心太軟令我地sweet到依家. 朱古力心太軟亦都係打令對我既一個承諾標記~~


個心太軟真係好好味, D古力係咁流出黎, 巧令又好正~~



1 則留言:

  1. 對於我黎講,心太軟就是我唯一識整既甜品(啫哩例外):p嘿嘿~ 我响度~都祝佢最緊要有個健康身體啦~
    [版主回覆05/09/2008 22:43:00]好勁WOR, 我可唔可以order 勁流既心太軟呀?
    你教你大佬啦,佢成日都話要學整..

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...