星期日, 6月 21, 2009

Janice Lam X theZtyle.com 全城Beauty Blogger大聯盟 - Biotherm white D-tox

首先要多謝theztyle抽中左作 Biotherm 既試用員~
今次抽中既係
紅海藻淨白調色底霜
SPF25/ PA++ (
淡紫色).




 



產品介紹



集美白、調色、防護三重功效的皇牌調色底霜。20秒即時均勻膚色,令肌膚平滑,上妝更貼服。並訂造5款不同色澤,針對亞洲女性不勻膚色,智能調節。專利Mexoryl®SX/XL防曬科技帶來360度全面防護。不化妝的日子亦可單用作保護作用。


白色:亮白、提升透明感

象牙色:自然、遮蓋黑眼圈

珊瑚色:去除灰沉黯黑

淡紫色:改善偏黃膚色

淡綠色:調節偏紅膚色



容量 30ML 價錢
$300





成份



幼滑的珍珠色微粒及粉末、Mexoryl®SX/XL專利雙重濾光系統 、紅海藻萃取物、植物排毒復合物(小麥胚芽和非洲欖仁精華)、溫泉礦物復合物、溫泉有機活性因子





如何使用



塗上適當的日間護理產品後,取適量的底霜均匀地在面部兩邊印開,再由中央輕輕向外推匀,然後重覆印、推動作至T位及頸部。隨後可開始上妝。



 



我係用紫色~ 因為我之前成日曬到膚色唔平均..






上手.. 明顯地已經調好正常色tone. 小小偏白~ (紫色BASE偏白係正常~~)



 





我依家用緊2隻粉底, 偏淺既係MAYBELLINE MINERAL濕粉,



深既係GA. (以前晒黑左用既色號, 而家用係面腮位作陰影)




同埋loreal 既紫色base spf50咁多~~~ 都係紫色, 不過上左面, 一d都唔青~~


用後感...

- 上面感覺, 好爽~ 小小香味, 好舒服, 好快就吸收左~ 可以上粉底.



(呢點對我黎講好重要, 早上化妝時間已經好小好小, 我唔等得呀!!!!!)



- 保濕度都不錯, 用後+上粉底後都唔會緊緊的~

- 每次用maybelline
mineral foudnation
都會好浮粉. (ps 我係唔多出油既人)



我用過bourjois base後再用佢, 浮到不得了.. (半日就冇晒粉底, 連用GA 都浮)



之後就用loreal base, 比起bourjois 係冇咁浮. (GA 唔浮了, maybelline 都可以keep 到一日, 放工先要補一補..)



用完biotherm後用maybelline 都唔太浮, 好上粉~~ 

- biotherm
用後唔乾, 唔笠, d都唔焗~~ (之前用既bourjois 好焗, 上緊濕粉已經成面汗~~ )@@



- 防曬方面有spf25 已經好夠. 不過近日我進行緊家用果酸PHP/AHA 療程, 要用SPF30以上既防晒.



 



overall
biotherm
依隻base 都幾suprise 到我~



配合平民粉底可以令粉底表現更出色,



配合皇牌粉底亦錦上添花.



 



美中不足係紫色唔可以單用當防曬, 因為用左個太青.. 嚇死人..



如果唔化妝既日子, .可以用佢既象牙色 . 用過另一支合適防曬啦~~

thank you~


1 則留言:

  1. 我之前都是用此biothem防曬product, 這purple色是最多人用ga! 我已經用了幾年ga la. 如果不是最近用BB Cream, 都會keep住用呀.

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...