星期二, 11月 24, 2009

Party Queen ~~ 讓我今晚做女皇 ~~ Majolica Majorca

尋日請左假, 原因係要去參加一個PARTY~


da... da.... 就係MJ (Majolica Majorca) 係HK既1歲生日party連同pre lauch 發報會~
好開心好榮幸被邀請呢, 同行既重有以下幾位, 相信大家都好熟悉啦~
為左迎合大會既主題顏色, 我地既衣著都係以紅, 黑, 紫為主架~ (hmm, 齊陰並唔係大會主題, 只係巧合)


重有首席攝影 - 小知.



係function 未開始之前, 我地第一時間衝去睇下MJ 將會 lauch 既set..... Mademoiselle Midnight.



當MUA 姐姐(妹妹) 同我地介紹緊既時間, 我地不停....嘩~~ 嘩~~ 嘩~~
全因為佢地今次推出既實在太吸引啦.


先講eyeliner pencil, 特別係肉肉地色個支, 係同黎打眼頭既, 真係好靚.
效果比我地平日用既白色/銀色黎打頭更自然, ^^ 可惜冇影到相比大家睇啦..
大家記住到時去mj counter 一定要睇依支, 阿gi 勁推的~~


另外就係2SET e/s & lip gloss set, 係日常用同去party 用都一樣咁合適既顏色呢.


去party又點可以小得bling bling 呢. 以下既蜜粉同body/hair lotion 包你bling 足全場呀.
精美粉盒入面重有個好靚既粉樸~~ 靚爆~~ 蜜粉帶閃, 日常可以用黎highlight.





帶有香味既lotion, 係christmas party 時搽小小上身同頭上, bling bling 之餘, 迷人既香味更會令人留下深刻既印象唷~~
睇下我係屋企咁暗既光都可以影到佢咁bling 呀..




在場重展示左過去MJ推出左既SET, 都係好靚既呢..





PARTY 開始啦....
大會邀請左化妝師Janice Lam 用Mademoiselle Midnight SET 幫model 化一個妝.
呢位model 好靚呀, 好鐘意佢個咀咀呢~~



另外重有2位好玩得既model, 佢地都好靚, 腳又長又瘦.. 好jealous 呀..



黎到全晚最後既一個環節啦, 工作人員已經秘密地投選左全場其中一位來賓為party queen.


我完全冇諗過自己會得獎呢, 因為主持人話 '得獎者個名係好特別既' (諗極都諗唔明點解特別, 都係'Gi' 者? 比較起'大佬b' '技安小姐', 我個名黎得普通多啦~~)

我個勁怕羞... 因為主持人要求我除去外套... 咁多對眼望住, 點除wor....



頂多事後補返幾張相啦...






勝出party queen 有一大盒mj 既禮物, 樣樣真係荀野黎架.. 最特別係支權杖, 係hand made 架, 可以拆出黎做心口針既..真係好靚, 好鐘意呢~




尋日真係超開心, 收到咁多禮物, 連新pre launch 既 set 都到手啦, 有排玩呢~~ hee.

多謝shiseido, 多謝MJ, 特別多謝theztyle~~
謝謝收看~~

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=20841

8 則留言:

  1. 好勁啊~你做左party queen ar~~
    應該擺番張全身相上黎c下至岩架嘛~~~
    wowow...
    [版主回覆11/26/2009 20:20:00]咁係唔係要水着埋呀???

    回覆刪除
  2. 5大美女 之前在屈記試mj lipglss上手,心動想買 真係好吸引
    [版主回覆11/26/2009 20:23:00]我覺得MJ既QUALITY 真係進步左好多架~ 價錢又平, 真係買得過架~

    回覆刪除
  3. 阿妹以經變咗高級小販!!!!!
    [版主回覆11/29/2009 15:30:00]咁我係賣咩架?

    回覆刪除
  4. 靚女多著數啦!

    回覆刪除
  5. 妳都好LUCKY wor! 抽到獎品, 勁!
    這品牌的化妝品好靚, 真的好啱妳.

    回覆刪除
  6. this pack so nice 2~ party queen 恭喜恭喜~:D

    回覆刪除
  7. 你係theZtyle既sis??!!
    nice to meet u....我都係近期先去ztyle喳
    [版主回覆02/08/2010 18:19:00]HEE~~ 你account name 係咩呀??
    快d add 我啦~

    回覆刪除
  8. 我叫jesska 呀~
    我係ztyle搵下你先

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...