星期五, 7月 16, 2010

甜睡GI 睡衣Look ~~

世盃... 終於都完了..
GI 並唔係瘋狂追賽事既一群, 不過間唔中1-2場都有睇下既.
就算唔係好了解, D球員我又唔多認識.
不過係當中ENJOY 一下個氣氛, 睇下朋友們為自己支持既隊伍互相作出既攪笑罵戰.
你都咪話唔開心~~ XDDD


呢幾次睇完波既第二日返到公司, 同事都會問, 'GI, 明明尋日同你一齊去睇波? 點解你今日咁精神, 皮膚好似仲光澤左既呢?'


哈哈哈, 我有秘密!!! (又唔化妝出文.... 我已經被妹妹警告左好多次....=.=")


要多得係世盃其間我抽中左呢個試用. 日本FINE NIGHT 酣睡膠原蛋白.
係睡眠不足, 質素欠佳既時候飲用佢, 就好似為身體及皮膚叉電. 提高睡眠質素, 皮膚彈性及光澤感...


每天晚上睡前1小時, 用一口溫水稀釋後飲用. 味道甜甜既, 唔錯~~


講真, 頭個幾日飲完真係唔多FEEL 到有料到.
不過只要KEEP 住每晚一包, 2個星期後, 你就會睇到皮膚上既變化.

睡眠好左, COFFEE 都飲少左, 皮膚冇咁乾, 毛孔都細左呢~

(雖然個'電人'眼袋都係未打算離開我..)


至於睡衣LOOK呢...... 哈哈哈~
識得我既, 都知道我對睡衣好執著, 從小我就喜歡穿著靚靚既睡衣瞓覺..
冬天既睡衣, 一定要1SET 既,
夏天我喜歡穿睡裙, 滑絲質地既我就最喜歡架啦, 好舒服呢..
難得今次試用有埋睡衣照比賽, 借呢個機會同我既睡衣寶貝們影下沙龍先~~



黑色.. 呢套好SEXY, 都係最舒服, 我最鐘意既~



白色呢套都係滑面既, 白色好清新, 好乾整既感覺~~不過就有d透..




豹紋既個我好鐘意, 因為佢唔貼身, 又唔太SEXY, daytime係屋企都會著架~~ (mo仔又出鏡啦~)





D相係屋企影架, 我既'龜'房, 希望你地喜歡啦~~

記得投我票呀~~
謝謝收看~~

3 則留言:

  1. good
    [版主回覆09/09/2010 11:45:00]thanks ^^

    回覆刪除
  2. nice photo
    [版主回覆09/09/2010 11:46:00]thanks alex

    回覆刪除
  3. 唔好意思,我流緊鼻血
    [版主回覆09/09/2010 11:46:00]haaaa. 幾時再一齊影相呀?

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...