星期日, 7月 11, 2010

從此另你愛上夏天 爽面Gi食爽茄美容麵

Gi 真係好鐘意夏天,鐘意游水,太陽,海灘,泳池。  Loving the sun, Loving the heat!






作為女孩子,要係夏天時準備既除咗一系列既防曬攻略外, 另一重點關注既一定係面油問題啦。



有女朋友問我點樣先可以Keep 住塊面全日清爽。咁啱最近Spot 中左幾個品牌出既夏日產品,我覺得都幾正架! 等我一次過係呢道分享先!曬埋太陽先~~ HAHHAHA






Gi 既皮膚底子係混合性,油脂分泌都係集中係T Zone 位置比較旺盛。

所以早上潔膚後,我會用ettusais 既控油保濕噴霧當Toner 用。呢個Mist 除咗有控油保濕作用之外,仲係預防暗瘡架!






小小貼士比大家,只要係護膚時做夠控油保濕好了, 洗面控油看似過火左小小,除非你係極油分子啦!

平常既洗面已經會將面上大部分油脂洗去, 所以唔洗刻意去用控油洗面既!


護膚好了. 上妝前, 我會用Benefit 既呢2支妝前產品.

Porefessional - 一支新出既夏日product, 質地係moussese 咁既, 用係T字多出油既地方.

用後毛孔即時唔現左, 全日亦都冇出咁多油tim~

That gal - 唔只夏天, 其實乜天氣下佢就係咁啱用, 佢係一支好好既makeup base, 用左成個色tone都會even 晒~~

對於我呢d喪晒太陽又唔喜歡塗粉底既人, 若面上既色要即時balance 返, 就最好用佢啦~

** 另外, 呢2支products 最好既處係佢地唔洗刻意用卸妝.. 平常洗面已經可以洗掉~~ 正正正正呀..



想皮膚好d? 夏天唔好出咁多油. 飲食方面都要好好注意一下.

一有機會, 我就食蕃茄晚餐. 

煮熟左既蕃茄有好大量既 茄紅素.

茄紅素既瘦身及美容價值係非常高,

有效防止及抑制活性氧, 黑斑, 雀班, 細紋, 同預防癌症.


重有生成膠原蛋白既及美白既功效, 更加皮膚彈性~

吸收左茄紅素既皮膚可以話係多方面都balance 左好多, 油脂分泌亦都會平衡左架..

蕃茄夜間瘦身法 <http://www.theztyle.com/blog/ space.php?uid=409&do=blog&id= 14385>


麵軒既蕃茄雞柳拉麵... 真係唔錯, 

同妹妹2人, 食左1碗拉麵, 2個小食..

再加一杯珍珠奶茶, 真係好滿足呢..

cheers, I LOVE YOU ANGIE~~ muahhh


謝謝收看~~


1 則留言:

  1. I love sunshine too
    [版主回覆09/10/2010 13:12:00]but summer is almost over... wuwuwu

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...