星期四, 11月 17, 2011

夢想。美肌同時實現

能夠將興趣融入工作一直都係我既夢想..
香薰, 美容, 美體...「如果可能成為我工作一部份就好了.」常常都掛在咀邊..

2006年, 我開始接觸網誌呢樣野.
當時寫既, 都係自己重網上睇到或自己既美容心得.
慢慢地, 開始寫一D生活趣事, 及煮食文...

2009年, 從來沒有想過自己會變成人氣BLOGGER, 仲有參加試用既機會...
直到今日, 我仍然用心寫blog, 感覺就似生活一部份, 生活上發生任何一樣野, 都想出文分享..

Blogger 生涯中, 最令我難忘既試做活動, 可算係Pretty medical 打斑的一次.
由細到大, 跟左我10多年的斑斑, 重來冇一刻諗過佢地會離開我.
回想返起, 當紅印退光後, 看見面上的零斑皮膚個種喜悅, 到依家都會好激動..

回顧~~
http://www.pb-group.com.hk/php/theztyle/result2/Personal_page/c6/gi.html








由那時開始..

我就乖乖地留係pretty beauty spa 同 pretty medical 度打斑同做facial,

我唔再四圍試美容院, 仲介紹埋妹妹同朋友, 好野一定要同大家分享~~



好, 是在她們的服務, 說真的, 以我周圍試既'興趣', HARD SELL 我以習以為常.
但黎到Pretty Medical/ Pretty beauty spa, 我感覺到佢地係真心想改善好我既皮膚.
大佬B 既一句說話: 「比你更肉緊自己皮膚」很對, 很中~~

請問何謂hard sell? 將一d唔啱你用既野都夾硬sell比你, 就係叫hard sell
(我自己都曾係sell屎一名, hard sell 我真係見得多.)
但, 將你既需要指名比你知道, 同時將適合你既介紹比你識... 你又點睇?
在我而言, 這並不叫hard sell..

留, 是為左佢地既servies 同技術.
試過就知好, facial 一定包無痛針清同肩頸按摩, 出面... 我真係未遇過



還有.. 佢地既儀器, 比美容醫生的還要新, 還要齊..
之前都有research 過佢地既資料, Pretty medical 係lead 住醫學美容呢tread.
好多儀器, 都係佢地先引入既.

 
係呢度做facial另一個感覺係.. 我付出既$$係真係入返我個袋既 (應該咁講.. 我收到既比付出既還要多)
除了用既材料好外, 佢地冇強勁既廣告宣傳攻勢,
賺到的$$都情願投資入客人身上. 多入幾部儀器, 引入多幾個skincare品牌.
PURE+M 就係其中之一, Gi在試用中, 遲少少再同大家分享~~

 
這年來, 看著Pretty Medical/ Pretty Beauty Spa 既成長, 由灣仔唯一分店,
到現在, 港九都有分店了.
 


2011年, 夢想實現, 多得公司賞識, 我終於可以將興趣融入工作..

美肌由此起, 美夢亦慢慢實現, 親身經歷總比千言萬語來得實際.

繼續以我自己既風格, 將最真, 最實在既體驗同大家分享~~
好同唔好, 我都會照寫出黎既, 當然, 我對佢地都有好大信心既~~


黎緊將會一連串體驗, 十分期待, 萬分緊張.
頭一炮就係, BOTOX 瘦面~~
針已打, 過2個星期再同大家分享丫~~


謝謝收看

wengichow@gmail.com

Gi on Facebook

Gi @ Y!blog

Gi @ SHE.com

Gi @ theZtyle

Gi @ BeautyLife

Gi @ Qooza





1 則留言:

  1. 你要加油
    [版主回覆11/18/2011 22:36:26]thanks fanny ^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...