星期一, 11月 14, 2011

八號風球的邂逅 - NUXE Crème Prodigieuse

剛上任新工作, 所有事都好新鮮, 好有挑戰性.
還有'時間', 襯住呢個好時機, 衝呀, 希望衝出人生一個新目標.

都係因為新工作, 呢個月黎被邀既EVENT 我都要忍心推掉.
上個月尾的NUXE Crème Prodigieuse EVENT 就係其中之一.
時常都對NUXE呢個品牌很感興趣, 因為佢好香, 好舒服,再加上佢亦係一個香療品牌既Skin care 呀~


一聽到有EVENT, 我真憎扎左好耐....
返新工. 又點行得開呢... lunch hour 出走一個鐘可以嗎?
好在, 天公做美(咁話我真黑心)
EVENT 那天打大風, EVENT CANCEL.
幸得PR 及NUXE 好人, 送上禮物, 如果唔係我都冇機會試呀.


法國星級護膚品牌NUXE結合植物療法(Phytotherap y)及芳香療法(Aromatherapy), 精選珍貴植物精華,
於今年
10月推出全新
NUXE Crème Prodigieuse® 晶亮瑩肌保濕系列,包括兩款面霜,眼霜及晚霜。
"Prodigieuse
”於法文解作驚人之力量,
Cr
ème Prodigieuse® 晶亮瑩肌保濕系列加入珍貴藍花精華、 可可精華及植物甘油等天然抗氧化成份,
研製出擁有驚人護膚力量的面霜, 為不同肌膚種類及不同年齡的女士滿足兩大肌膚需要
- 高度滋潤及奇妙抗氧化功效。
產品同時散發獨特天然花香, 有助放鬆心情,舒緩壓力。

洗完面先用NUXE Micellar Cleansing Water with 3 Roses 抹一抹面, 將面上的殘留的污垢抹掉.

很喜歡這個無香料, 無酒精的TONER, 成份含黑白紅3色玫瑰及茶樹精華.
潤膚, 保濕, 消炎. 令皮膚敏感度減到最低~

眼面都用得, 唔會太乾或太潤, 任何皮膚都啱用.
香味清新, 舒服. 用後感覺很Refresh,
其實我冇用TONER 好耐架啦, 原因係... 唔知呢... 覺得未搵到一款夠天然同溫和.
不過NUXE這一支, 我會繼續用的~ ^^


主角出場了,  Crème Prodigieuse 驚人力量之面霜
身上寫上ANTI-FATIGUE, 正好在我身心力疲時用就最好不過了.
Fatigue 解疲乏.
新的工作令我心靈足滿, 但身體卻疲乏不過.
妝再化得多好, 都難以遮掩倦容...



我係有d偏心架啦. 天然+香薰產品, 我一向都大讚架啦~~
面霜舒服, 清爽不過~ 我最怕用D油笠笠既野架啦.
香味就更加唔洗多講, 天然的香薰味道, 聞到好舒服, 愉快~


樽口細細, 支裝又方便帶出街,
佢已經長駐係我手袋入面啦, 面上一覺乾就補一補.
我真係好怕乾同甩皮既感覺呀. (真係煩, 又怕太油, 又嫌太乾)...
哎唷... 你地明我講咩既~~

唔知係唔係太耐冇做FACIAL (都有成個幾月啦)
總係覺得塗上面既唔真係吸收到入皮膚底層..
表面望上去, 皮膚都看似OK, 但感覺崩崩緊的, 好不舒服.

好快我就會連同幾位人氣bloggers crossover Pretty Beauty Spa & Pretty Medical 有一連串既美麗體驗.

要好好咁錫住自己D皮膚, 將最真實既成效同大家分享~~
等我呀~~ ^^

謝謝收看


wengichow@gmail.com

Gi on Facebook

Gi @ Y!blog

Gi @ SHE.com

Gi @ theZtyle

Gi @ BeautyLife

Gi @ Qooza




沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...