星期日, 11月 20, 2011

久違了的阿Gi 週記 2011 NOV

寫BLOG為興趣, 亦為記錄底與天父中間的所有經歷..


11-4 wedding expo
人生第一次去婚紗展,唔係為自己啦,當然係為左公事。
有太多的計劃想為公司做推廣,雖然同事已經打晒針說收穫未必會有。
但作為新人的我,所有機會都想試想學。

努力了數天,裝備好自己。就算到最後成績是零也好,起碼我有為此努力過呀!
感謝天父憐憫,今次總算有點收穫,有幾間大公司有興趣願意接洽。
雖然收穫唔係多,但已經夠充實我既工作,亦得到老闆欣賞。

我要繼續努力,證明比自己睇,我係可以的,我是有能力的做得好的!
感謝天父一直比力量我!

11-9/11 Cosmopo

本身冇得去架,後來又有機會,其實真係要多謝Carrie,因為要同你開會,我先有得跟老細同阿姐學野。
由做保險開始,去到做audio 廠,再來採購computer accessories到文具。
由exhibitor 變成buyer; 由electronic fair 到gift;到婚展再到美容展....

保險,採購,marketer... 最緊要都係識吹水。
幸好爸爸遺傳教導我咁吹得,當然有很大的進步空間,我仍在努力中。
中文,英文,國語都難唔到我,感恩今次有機會可以係表現自己,
我相信天父你將安排更多機會比我,我只求不走歪,在工作上行合你心意的。

我的力量從你而來!

11-13 Pleasing Myself
買個新煲開心下~ FRANC FRANC~ ^^ 紅色架, 好靚~

11-14 我的包包面~

雖然好多人都覺得我冇咁既需要, 但係.... 我塊面確真係包呢~~
問左美容顧問既意見, 因為我面上不只肌肉厚, 脂肪都係一個'致命點'
建議我打BOTOX 同用儀器解決包包面,
多等兩個星期就見效架啦, 到時再同大家報告啦.

11-17 Too tired
太累,病了。
但攰得開心,所以一定會好快好返既。
只係黑仔啦,整親手指公骹位... 痛...

11-18 求天父給我智慧
工作上有未做好的地方,令大家添麻煩。我要好好從中學習。工作太多, 時間太少..
天父求你大大加給我說話的技巧及能力!!讓人看得見我是為你的名工作的!Amen!
努力, 只要我繼續寫, 堅持寫. 相信我得到既會更多~~



11-19(til 20) Happy Birthday My Best Friend Bithia.
沒有時間安排更多surprise, 不過都希望你喜歡我的少少心意啦~~
Cake & Card, Hope you like it baby~ ^^
我的好姊妹, 天父給我的小天使~

11-20 沉迷
過兩日黎既努力, 我終於得到阿MO啦~~

playing with XBOX360 Disney Universe


呢兩個月... 做左好多蠢事...
天父, 你開我的眼好嗎? 讓我可以看清這世界



Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...