星期一, 8月 27, 2012

我個基因檢測結果出左黎啦 - i.gene 基因學美容

TADA~~ 我個基因檢測結果出左黎啦~~ 

http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/746469/index 





如我所料, 排毒功能真係好差~~ 唔及格呀, 微循環同膠原蛋白合成都唔見得好好..... 所以都解釋左我一向以黎既水腫問題.. 唉, 唯有後天在排毒上花多一點功夫啦~~
基因修復就去到優良水平~ YEAH!! 
唔怪得我之前用咁多方間既Repair X 基因修復精華都冇乜料到啦~ HAHAHA (囂張中)

 

Cybele 精華會幫我加活排毒功能, 哈~ 我既皮膚一定會更加健康呢~~ 今晚就開始用先~~ 過2 日再分享~~ 

 

i.gene 皮膚基因分型抗衰老檢測中心

香港灣仔莊士敦道120號宜興大廈2樓全層               
預約及查詢 2892 1988      
www.igene.com.hk


謝謝收看 

Stay Young & Beautiful~~
Gi

 

E: wengichow@gmail.com
FB page | Weibo YouTube | Y! Blog 
SHE | Elle | F&B | Ubeauty | Blogspot 
theZtyle | BeautyLife | Styleups
iMore | Qooza | ASW | WOW


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...