星期四, 12月 13, 2012

聖誕前慶~ 迪士尼樂團升呢之旅~

數數手指, 聖誕節仲有10日就到. 
如果12-21 沒有未日的話 (其實我並不相信1221 的傳言的)
大家有冇plan 下佳節會去邊度玩?

上星期六, 我就有機會去預早慶祝我的奇妙聖誕!!
雖說是一個Blogger 活動, 但其實我和男友之前都有約好今年聖誕就在Disneyland 慶祝. 現在就當是提前慶祝啦!
兩個主題園反斗奇兵大本營及灰熊山, 前者是亞洲獨有後者更是全球獨有, 朋友們都未曾拜訪過, 作為香港人, 怎可能唔去撐一撐場呢~~
難得來到, 我地一行5人一大早就黎到迪士尼樂園啦. 

來過咁多次迪迪尼, 每次都係12點後(瞓醒後) 先黎, 都唔知原來11:30前美國大街小店有9折優惠架~~
呢10分鐘.. 我地就瘋狂shopping 啦~~ 
反轉一向'玩完先買野'既心態~~ 唔緊要, 樂園入面大把locker, 買完入晒櫃就唔洗拎住玩啦~~ 

shopping 完我就要閃返去hollywood hotel 食lunch 啦,一班blogger 朋友仔已經早到等我。




曾經住過disney hotel, 不過起唔到身,miss 左食自助早餐。
今次來到先知 Mickey Chef 餐廳入面既buffet 食物都係以mickey 圖像設計架,就連伴碟的都唔放過!
好有心思呢!(
即時覺得當日懶床冇去食早餐蝕左,唔知早餐buffet 有咩特色既呢?)

食物都係大人細路啱食既野,有魚生,有沙律,有熱盤有涼盤。
食物質素都唔錯,樣靚又好味,自然會食得開心啲啦!
我最鐘意佢地有好多精美既甜點,細細件,試多兩個味都唔怕!
為食+肚餓,差啲就忽略左甜品周邊既裝飾,每樣都好有心思架。


呢間屋,真係型到爆!

如果好彩既, 仲會遇到朋友仔同你一齊進餐添~

食飽飽,就飛返去樂園玩lu.
千叮萬囑要朋友仔等埋我先好去toy story land 同灰熊谷,黎到已經咁多人啦,要排隊當然預左啦,
(不過排隊時都有些少趣事,親眼目見强国人教仔… hmm 哈!!真係… 太有趣了!)

從前的我很怕玩機動遊戲,因為我很怕那種 '誓要怕瓜你', 所以10幾年來我都只係幫手影相,看袋。
自從迪士尼落成後,總是被樂園中夢幻式的裝璜吸引,驚都要去睇下入面佈置成點。
久面久之,
其實玩機動都唔一定要離心到爆炸姐!慢慢地,由驚心尖叫變做歡欣大叫,
要 remark 既當然係Space mountain, 就係佢train 起我對機動既擔量!

新建設中,仲有Toy Story land 既降傘可以train 下畏高啦,

灰熊山train 速度感啦,

仲有升呢之作--- 遙控車train pattern-wise 既離心力,係樂園中暫時尖叫指數最高既一個環節!
我訪問過身邊對機動早已麻目既朋友,佢地話玩呢個時'感覺返黎啦'!

到2013上半年, 樂園既首輪擴建將會完成,到時娛樂體驗將超過一百個。
無論你係邊一個年齡層,有邊個層次既喜好,一一都可以係樂園中尋找到喜樂之泉。
一年四季都會不停更新樂園主題,令你每次踏入樂園都會有無限新鮮感,樂而忘反。

瓢雪了~




明年,新設施迷離莊園將會落成,聽聞佢係類似'鬼屋' 既設施。
現在擴建中已經見到莊園既精美設計啦,期待出年開幕時,我必定衝來做首輪玩家!!!


Stay Young, Be Happy~~ 

Gi


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...