星期日, 12月 16, 2012

聖誕大妝~~ Sofia AUBE 彩形明眸眼影 & 唇色

我係一個好喜歡慶祝節日既人, 每到過時過節特別係聖誕節, 我都會不其然地感到興奮.
聖誕節, 一個溫暖及充滿愛既節日!! 當然要同自己愛既人渡過啦, 食大餐, 交換禮物等節目, 缺一不可架~ 
大時大節, 我都會特別打扮一下. 
平日返工去街, 我都只係會畫下眼線就算. 但出席慶祝活動, 點可以唔化返小小眼影呢?

眼影當中, 我比較偏向選擇眼影組合, 一盒多色, 任意配搭! 
AUBE 的眼影組合顏色配搭和諧, 又顯色, 無論只係用單色或多色配搭都一樣咁有睇頭!! 
最新推出的2013 Spring Collection彩形明眸眼影組合色系中, 我比較喜歡呢盒, 咪見佢係同色系就以為只可以化死一個路線既妝, 其實佢都可以變化出不同風格~



彩形明眸眼影組合  designing impression eyes 4款 限定色 新發售 HK$240
-  金色和諧珍珠 (Gold Harmonize Pearl): 親和東方人膚色,顏色和質感能與膚色協調。 即使是5種深淺不同的顏色也能組合出理想的層次感!
-  疏乎里配方 (Souffle): 上下眼線粉均採用疏乎里配方, 適用於容易泛油的眼際位置,眼影不易脫落, 大大提升眼妝的緊貼持久度。
-  漆黑珍珠配方: 深暗色及上眼線粉使用了全新漆黑珍珠配方, 色澤更濃黑漂亮, 並且能更順滑地畫出效果出色貼服及與肌膚融合的眼線。

等我先黎化一個一常小小既lady 妝啦. 
Step 1: 先係眉骨位置及眼頭打底. 
Step 2: 好好運用粉紅色, 厚厚地塗過眼蓋前半位置

Step 3: 用啡色在眼尾打好層次, 可在眼眉凹陷位置重點加色, 加強大眼效果. 

Step 4: 畫好眼線, 下眼線眼尾位輕輕掃上深色眼影,  

Step 5: 眼頭及下眼線前半位置掃上淺色令眼睛更加晶瑩. 

Step 6: 咀仔加色不可少
我既咀仔色比較淺, 化好左個妝但唔搽咀總係好似差緊D野!! 
Lady 妝, 總要加上粉紅咀仔才叫完美~~ 

AUBE 的彩形持久水感唇膏, 一塗就很上色, 很順唔卡咀, 就算咀仔甩皮都唔洗擔心, 佢本身有既滋潤配方一定可以改善咀唇甩皮乾燥~~
水潤度夠, 單塗唇膏已經好夠光澤感啦~
現在用既係BE815色, 比較beige 既顏色. 淡淡的粉紅就是很好的點綴了~

彩形持久水感唇膏 excellent stay rouge 4色 新發售 HK$220
- 持久色澤及滋潤配方: 提升與嘴唇的貼服度, 並使色澤和滋潤感長時間持續。
- 金色和諧珍珠(Gold Harmonize Pearl): 親和東方人膚色,顏色和質感能與任何膚色協調。
- 高保濕成分配方:洋甘菊精華、角鯊烯、細胞間脂質護理成分( 保濕)。
DONE~~ 一個lady 妝就完成了, 可以去同屋企人食飯啦.. 


....

.........
但係.... 識我既人都知我不嬲都唔太'LADY' 架啦. 
同朋友仔慶祝, 我就即刻換另一個Look 先~~ 呢個好簡單, 只係需要兩隻色架咋. 
Step 1: 先係全眼蓋掃上淺金的打底色~ 重點係眼前蓋加色加色 
Step 2: 用啡色在眼後半蓋打好層次, 兩色中間要blend 好~ 在眼眉凹陷位置重點加色加色, 越深越好~ 
Step 3: 下眼線眼尾位掃上深色眼影, 框住全個眼尾. 
Step 4: 畫埋眼線, 攪掂!!

COOL 妝既咀色就唔洗咁深啦, 跟唇色差唔多既就可以了. 

完美修護精華唇膏液 essence premium rouge 10色 新發售 HK$220
儘管極乾燥和唇紋明顯的唇部,也能即時變得水嫩柔滑。 
高保濕效果,不塗潤唇膏也能持久滋潤。海洋植物精華修護成分,讓妳的櫻唇愈塗愈美麗!持續使用2星期,更可有效減淡唇紋! 
 
即使不塗潤唇膏,能能持久滋潤! 
- Lip essence 細胞間脂質修護成分: 提升唇部肌膚的保濕能力, 令櫻唇持久保持滋潤,長時間使用更可改善唇紋及脫皮情況。 
- Lip balm 緊鎖滋潤精華成分: 海草精華、洋甘菊精華、橄欖精華 <角鯊烯>配方
 
輕輕一抹,嘴唇立即充滿水嫩色澤!
- 金色和諧珍珠(Gold Harmonize Pearl): 親和東方人膚色,顏色和質感能與任何膚色協調。  
- 專利「3D立體唇掃」:  特別為東方人嘴唇貼服的角度和形狀而設計, 輕輕一抹就能塑造出均勻出色的漂亮雙唇。

兩款聖誕妝, 你喜歡邊款多D呢?

Stay Young & Beautiful ^^ 

FB page | Weibo YouTube  

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...