星期三, 12月 19, 2012

古典•拜占庭的古典聖誕 Agatha飾物

聖誕節聖誕節...
雖仲有10幾日先到, 但全城人早已被身邊的節日氣氛沖分頭腦
那我呢? 如此喜歡過節, 一早就為家人好友準備上聖誕禮物. 
此外, 亦開始為聖誕節打扮周張了.. 

早兩天, 已分享過今年的Xmas 妝~ 至於服飾打扮上.. 謝謝Agatha 提供出飾物, 等我可以係聖誕節時襯出獨特的我. 
每人都Carry 住不同既個人風格, 無論你打扮成點, 你既個人風格味道都會自然流路出來. 

從Agatha 的最新推出的古典•拜占庭系列 (C’est Byzance)當中配合Agatha 的長青飾物, 配搭出4套不同的襯飾. 
大家覺得點? 我唔係好叻襯架咋, 大家比D意見我丫~

古典•拜占庭系列 (C’est Byzance)沒有使用鮮艷色調去捕捉妳的目光,反而選了古典的顏色,令這系列飾品增添一份耐人尋味的神秘感,
系列用上細膩的切割,精湛的雕刻工序,流露出濃厚的拜占庭帝國色彩。
AGATHA以拜占庭及馬塞克藝術作靈感,橫跨歐亞的伊斯坦堡歷史,打造出一個艷麗鮮明的秋冬系列。


咁大個女都冇試過有咁多手飾放係自己前面可以任揀任帶, 
為左要襯出自己Style, 左拼右拼. 不過, Agatha 的手飾要斯文有斯文, 要型格亦有型格~ 
一定可以拼出你的心水風格. 


我就選了這一大堆, 要拼出3個不同造型. 
先出埸既係兩款causal 既mix  & match, 可以配合埋前兩日demo 既果個xmas 妝架. 

場合一:  和家人/男人家人過節 Mix & Match
雖然, 我唔會太刻意打扮得似乖乖女咁去見家人或男友家人 (都一齊左就7年啦, 唔洗扮野啦)
但係, 我都會打扮得清新D, causal 親和d (我知, 我平日個樣串串拱咁...)

頭髮梳得整齊, 配既都係簡單既飾物. 
單粒藍色Ceramics Studs Earrings 沉實中的閃爍, 平凡中輕輕帶上一點浮誇. 

頸鏈是古典•拜占庭系列中的紫寶石, 給人神秘的感覺, 使人目光留住, 不自覺地沉醉欣賞

為左方便影相, 手鏈都帶埋同一隻手啦,  幼身的與頸鏈是同系列的, 與綱帶手錶該是盡配吧. 
太平凡的裝扮始終未能完全描寫我, 配上一條triple 黑珠手鏈, 多面切角令光線折射更加有力, 成了全身飾物中一個主要角色.

再配上樹葉型設計的戒指, 粗身設計更加突顥出型格配~ 


場合二:  和朋友吃聖誕飲 Mix & Match
盡顯活潑型格的我, 利用一身素黑色襯上鮮艷色調的飾物. 
頭髮all back 扎起, 更顯清爽型味. 

葉子頭ku, 點綴了沉悶的all back 髮型, 但又不太浮誇, 不搶風頭. 

與頭ku 一對的樹葉戒指, 在這個look 中又出現了, 可見它是如此的百搭. 
再加上大而浮誇的百石戒, 加濃玩味~

耳環, 當然只帶單邊啦, 型D丫麻, 紅色的一粒, 十分搶眼, 老實說, 一身黑衣又如何? 帶上鮮艷的飾物不比一身彩衣更搶眼麼?

頸鏈跟耳環是一套的, 是全身的招點, 頸鏈本身是長型的, 但我覺得帶在心口位置都非常有睇頭呀~

還有手鐲, 純以個人喜好配襯, 對這類型的手鐲一向都是情有獨鐘的呢~ 


場合三:  Xmas Party LOOK
大時大節, 少不了的Party 場合, 去ball 既LOOK 當然離不開耀眼的飾物. 
小妹自問呢.... 很少機會去呢D ball, 不過... 係屋企襯下衫, 襯下飾物都總算是一件樂事. 

古典•拜占庭系列中以神秘黑銀為主的飾物數量不少.. 咁多選擇當中. 我先選了以下的一set. 
hmm.... 感覺好似有點小朋友扮大人?? 樣子未夠成熟去carry  呢串咁靚既頸飾... 太可惜了. 
戒指雖然靚, 但係與呢配黑色打扮好似唔係咁搭配, 手鏈亦唔夠誇張... 有D失敗呢... 

好再黎過...
配銀色, 感覺清新D, 年輕D, 又不會過份地浮誇... 哈哈, 感覺好很多了. 
帶上長長的耳環, 手鐲, 戒子, 成熟味道是否正擁出來呢?


草草的配了一些, 希望大家喜歡啦.. 
 

Merry Christmas ^^ 
Cheers~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...