星期四, 12月 20, 2012

咖啡機做聖誕禮物, 啱唔啱你口味呢?

最到年尾時份, 我都會回顧一下過去一年的schedule, 睇下有冇D有趣事, 回味一下. 
Schedule 的最頭一頁是2011年12月, 原來我在diary 中有記錄到想買一部咖啡機... 哈哈, 但係到依家成年啦都未睇啱..
主要既原因係... 地方問題, 市面上的咖啡機size都未到我心目中的'細小', 家中的家電已經好多啦, 實在容不下再多一部大大舊...


直到上星期, 從朋友來的一份聖誕禮物, 竟是一台咖啡機, Size 只有手臂咁高, 手掌大小點的闊度, 
設計非常輕巧, 單手都'的'得起呀. 

放埋係巴斯格離就真係覺得佢好細粒, 呢個size 啱晒我!!!

你地買左聖誕禮物未? 會唔會考慮一下買呢部咁輕巧既咖啡機比家人朋友呢?
話個好消息你知丫, through 我介紹有優惠架~ 
$488 就可以買到咖啡機套裝, 入面包埋4個口味既咖啡膠囊添. 
呢個價仲平過之前團購!!! 仲要送到去你屋企唔洗自己取貨~~~ 
有興趣既就入下面既link 登記啦, 記得填我個名呀. 
GI, 兩個英文字母, 非常簡單~~
http://payv.me/Rvku2G



ps. 哈哈, 知道呢個優惠就興奮到連機都未試, 好! 扎個吉日就係今個weekend開幕先~~ 
試左再同大家分享~~ 

Dimenzió品牌
Dimenzió在土耳其文中是維度、層次的意思。
每種咖啡都有各自的質感、味道,有略帶甜味;有入口黏稠帶挑戰性的,亦有清爽乾脆,層層遞進帶給你無盡驚喜。
Dimenzió就是要帶你深入咖啡的不同維度,享受不再停留在舌尖,將會穿透你口腔的每寸味蕾。
Dimenzió 更從咖啡既發源地區 ﹣土耳其得到啟發,土耳其,一個橫跨歐、亞的傳統歷史大國,亦是歐洲咖啡的始祖,誕生至今已有八百年歷史,
因此,咖啡故鄉就在遥遠神秘的中東山上。 以土地耳其文Dimenzió作品牌,正是希望反樸歸真,回到原點,重新探索咖啡的真味。

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...