星期一, 12月 24, 2012

2013 美白大計~~

正所謂,一年之計在於春,但對我黎講,美白大計早係入冬前就要開始,因為熱愛戶外的我,只有冬天才可真正美白。
今個夏天,運動過火了,換來除了是小腿兩大塊肌肉外,就是面上的不均膚色,暗訝及色斑。
在美白大計的初段,必需先來一個重點修護!!

美白,其實不只在於膚色變白,我反追求無瑕光澤的完美肌。
很多絲打都很羨慕我既皮膚, 膚色均衡有光澤之餘, 仲要冇雀班. 其實我有自己既法寶架~~
除了每2-3個月做激光去斑治療外, 我仲會做好多準備功夫架~~ 

我本身喜歡TAN LOOK, 所以臨入冬前我會多爭取機會曬多D, 等TAN LOOK keep 到過冬. 
但我都好介意tan 得黎面上佈滿斑, 膚色唔均勻同暗啞. 
所以我每早晚都必定會用Shisedo White Lucent Intense Spot Targeting Serum, 係全面同容易出斑既位置, 有效淡斑同增加皮膚光澤感. 亦唔會影響到我既tan look!~

膚色暗啞其實同皮膚既水潤度都有好大關聯架. 水唔夠, 膠原蛋白合成低, 亦都會令皮膚冇光澤, 粗糙同缺乏彈性.
近排開始愛上用infuse 既3D 面膜, 可以增加膠原蛋白, 令皮膚更加彈性有光澤, 敷完皮膚會光左一個tone 架. 
面膜仲非常補濕, 冬天唔怕皮膚乾爭爭啦. 

另外呢, 我仲會每天早上飲一杯康鈣C, 讓身體吸收多一點維C, 有效減退黑色素形成架~ 


女人就最怕氧化衰老, 無論係皮膚同身體機能上都一樣咁需要. 
所以我每日都要食住茜利莓 Acai Berry, 佢既含氧量比同其產品多出好幾部架! 
日日都keep 住食, 保持身體同皮膚一樣延緩衰老.
我keep 全食左成年lu, 皮膚時時刻刻都咁光澤呢~

Happy New Year everybody ^^ May your whitening dream comes true in 2013~ 
Stay young and beautiful~~ 

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...