星期四, 5月 29, 2014

訂婚一周年的慶祝 (二) 梅林吉烈午餐 + 賣飛佛藍莓芝士餅

反轉完蠟像館,打的到最就脚的IFC午餐。
本身王生打算又食GoGyo,但係一個星期食3次確實有點過分,所以轉場去左同層嘅梅林,反正IFC 店我又未試過。


星期六下午1點半,唔洗等位就入得,餓反了嘅兩個人,以9秒9嘅速度screen 完個menu,無奈店內嘅待應太游閒,小小的店有5名以上嘅待應都冇一個人見到我舉手,唯有失儀大叫 "唔該!!!!"


老公點的梅林特式豬扒飯先來到,外貌吸引食落仲吸引。
大大一隻生蛋黃係碗面,蛋汁滲入飯底,就算食到最尾都唔會乾爭爭配埋滑蛋豬嘅汁,真係好惹味。
吉烈豬好嫩好滑,就算浸過汁,外層依然非常鬆脆。好味道!!


我點左吉烈豬柳定食,但係到王生差唔多食完先上菜。鬼咩,待應弟弟妹妹唔係傾緊野就係發緊呆,明明眼見個set 已經ready 左係櫃台都一段時間,都冇上送菜… 算,阿姐今日心情好,唔同你計!


終於都有得食啦,對我黎講,呢個定食嘅靈魂就係啲椰菜度,每一次我都只係食1-2件肉,同好多椰菜,呢度嘅椰菜好爽,刨得好細長,好清甜。


不得不提伴隨椰菜嘅醬汁,兩款當中我比較喜歡青芥辣沙律汁,係有wasabi 味嘅黑醋橄欖油,好好味!!不過都始終都係比較喜歡別家嘅柚子汁,所以今次少少地encore 左3次咁多啦!


去到"主角" 吉烈豬柳,係櫃台放左咁耐,黎到都係熱辣辣,好脆口。4件當中有2件豬柳係我嘅,唔知係黑仔,定係我咀鵰,件豬有點鞋,肉唔嫩,唔鬆軟… 第2件比第1件腍,但係都唔係我以前食過嘅口感,好失望呀!

Ps. 其實睇相都見到佢啲肉有啲實…


肉就唔係咀好食啦,不過啲飲就好好味,珍珠米好綿好好味。椰菜餸飯,我都食晒成碗呀!


食完就回家煲碟,舊年求婚前我地睇 Star Trek Into Darkness,睇戲始終都係我地兩個enjoy 嘅娛樂。多謝你更可神秘地買了我最愛嘅王子酒店blueberry cheesecake 添。


唔知係咪自己口味唔同左,覺得今次呢個Cheese 味唔夠重… 不過都仲係好好味~
I LIKE IT!!


今日真係好難忙,好開心呀。以黎我地過每一個記念日都要咁開心呀!

----------------------------------------------
Gi - Life is Beautiful
wengichow@gmail.com
https://www.facebook.com/gichowengi
----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...