星期三, 5月 28, 2014

訂婚一周年的慶祝 (一) 快閃蠟像館

去年今日,我獲得了一生第一隻鑽戒,好開心咁係迪士尼瘋癲緊。
一年後,左手無名指上已多了一隻婚戒,
為左慶祝呢個一周年,我地回到了當年拍拖到過,而印象又非常深刻嘅香港杜莎夫人蠟像館。


多謝你咁忙都陪我黎呀!我地大大話話都有成2年多冇黎過蠟像館啦,
估唔到呢年黎,蠟像館已經多左咁多名人蠟像…


曉明大哥 - 都幾似丫


李冰冰 - 不過好多途人都認錯佢係 Angelababy囉…


阮經天 - 個樣古古惑惑咁


習近平主席


倫勃朗蠟像唔係新嘅,不過佢係王生嘅偶像,佢嘅畫風加埋名作 The Night Watch 都係王生所傾慕嘅,
見到偶像,緊係要合照一下啦!


仲有畢加索大師,喜歡創作嘅,每次黎都要集多佢郵啦!


Heil Hitler! 睇完 Captain America 後一直都好想做呢個動作,真係好好笑!


The most charming man, Leslie 哥哥。 小小感受,蠟像館嘅展品越黎越多,
哥哥由本身大大嘅一個獨立展區,到現在有點失縮一角嘅感覺。
哥哥係所有香港人嘅回憶,可以重新為哥哥設計出一個展家嗎?


7年前我同王生係愛恩斯坦面前玩左好耐,今日我地都照樣玩到癲左…… 
E=MC²,呢條formula 我永世都記得…… 但永世都唔會用得著!!哈哈哈!! 


繼續認識近年新蠟像,有獎門人曾志偉


吳君如,超似的!仲靚過真人,聽講佢為左呢個蠟像花左好多時間度身,度面。
就係因為佢嘅認真,先可以做得咁似咋!


Johnny 的新打扮,都係舊時Jack Sparrow 型仔啲!


呢張 fail snap 好有型,po 下先!


靚靚 Audrey, 我陪你High tea 丫!


仲有咁期spotlight C朗,雖然冇真人咁靚仔,不過都好似呀,企係旁邊有怕怕醜感覺!!
世界杯加油呀!


我嘅男神 Hugh Jackman,睇返相先知原來你咁高架?!對眼仲有少少似 Beckham…
係喎講講下,今次唔見 Beckham 嘅?


我地都好迷Marvel 系列嘅 Super Hero,所以入到黎呢個館,我地真係玩到傻左呀,
一個拍,一個pose,勁合拍!

老公,為何可以影到我有肚腩嘅?明明就同佢拜拜左好耐!嬲!!!
(王生:光線問題姐……)


我我至愛 - Ironman,入面匿埋嘅係王貽唐尼!! 哈哈哈!!


最後仲有大鬧天宫館,咁多個人像,城城就最似啦,比起佢嘅個人蠟像更似!好型呀!


喪玩1小時後,Gi 都俾靚仔蠟像電暈啦,接住就要趕下一場慶祝活動,食個好味午餐再回家煲戲,月口我嘅男神過一個愉快嘅一周年… 待續…



----------------------------------------------
Gi - Life is Beautiful
wengichow@gmail.com
https://www.facebook.com/gichowengi
----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...