星期二, 5月 27, 2014

護眼美肌秘密 - AK安康 晴明瘦果莓粉

返左新工一個月,充滿熱血面對我嘅新挑戰。抱住我一向唔怕捱唔怕忙嘅傻氣,用心咁做每一個task,及每一個project。當中得著並唔係兩三句話就可以描述出的,而最愉快嘅就係有一班撐我嘅好同事,同好有愛心教導我嘅好老細!我嘅老細終於都唔 "腦細" 啦,yeah! 仲唔只一個添!



投入新工作,用手機對電腦嘅時間比以前更加多,對眼有時都會好乾好攰架,有報告指出眼晴過份勞損有可能會引起白內障和視網膜脫落等眼疾。為咗健康,又要出動要四出搵法寶啦!


護眼就係要長期作戰,所以揀都要揀對身體負擔較少嘅補充品。AK 安康新推出嘅「睛明瘦果莓粉」,集合5大『超級果莓』蘊含豐富維他命及花青素的山桑子、藍莓、馬奇莓同埋覆盆莓,護眼之餘仲有bonus抗氧化功效,另莓粉更含山茶花籽嘅兒茶素,有助減少腹部脂肪添!護眼,護膚,瘦身一take 過!



一盒有10包 「睛明瘦果莓粉」,每日早上一包就夠架啦,因為係易溶粉制,所以食法都好自由。



冷水沖…
1包 「睛明瘦果莓粉」 加200ml 冷水,味道有淡淡莓酸味,非常易入口,空腹飲用效果更佳。



乳酪…
加入甜乳酪中可以帶出乳酪嘅酸甜味,令整個乳酪口味更多層次,仲有藍莓味添。



豆奶…
暖飲可以加入無糖豆奶,讓果莓奶帶出輕輕甜味,配合豆香,味道更可口。



沙律…
唔想用飲嘅方法,都可以加入食物入面架,平均灑在沙律上,再加點沙律醋,全新莓子味沙律就完成啦!



$238 - 1盒 10包,價錢都唔算貴,又唔難飲,要一次過care 身體3 元素,要健康要美肌 so easy! Cheers!!

----------------------------------------------
Gi - Life is Beautiful
wengichow@gmail.com
https://www.facebook.com/gichowengi
----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...