星期日, 7月 22, 2012

眼球血管增生, 小心選擇合適的Color CON

10年前開始帶隱形眼鏡, 不久就開始玩開大片.
由當初帶One day, 2 weeks, 到現在配戴1年款式的,大概都有3-4 年啦.
帶1年con 原因並不是因為我唔鍚眼, 而是one day, 2 weeks con 太薄, 罩著眼球太緊好唔舒服.
為此而戴1 年con, 每3 個月就更換一對,讓內心好過一點,亦會每年驗眼。

又來到每年驗眼時間,謝謝 Alcon Ciba Vision 提供了詳盡的眼服務,仲仔細過我係眼科醫度驗。
近視又再減輕了,視力算很健康,連兩年前角膜無故出現的小疤痕都消失了。
只是血管有開始增生,瞳孔周邊生了一點在放大鏡下才看到的血管,這都是因眼球呼吸受阻引起。



驗光師話:其實依家隱形眼鏡已經發展得很好,只要你懂得選擇,想護眼都唔一定要天天戴眼鏡既。
說罷,就給我試戴 全新FRESHLOOK ILLUMINATE. 而我則選了啡色。 




戴前心想,我比好多驗光師呃過啦,one day con 都唔好戴既,好啜眼球不特子,仲好易乾,太薄難戴又難除,仲好易走位,一不變雙瞳或整隻con隨時飛出黎。仲有,放大效果大多數都不夠明顯的,顏色亦很死實,白鴿眼一樣。

誰曉得,我會一試改觀!

ILLUMINATE 星鑽解破 (官方資料)


雙瞳驚雲??
新星鑽CON有自然定位功能,不易出現移位及白邊等破綻,放大美目效果完美無瑕。
Gi: 親身感受過,就算一秒貶三百下眼,con依然沒有移位,沒有'跳樓' 的衝動。

死鴿子眼??
全新「星鑽啡」專為亞洲女性打造,自然色調與雙眼融合,令你的明眸彷如天生;
另有「星鑽黑」可供選擇,為不同場合營造出不同氣質。擁有出眾美目,自然成為眾人焦點! 你雙眼更大更亮麗的秘密,再也不會被揭穿!

Gi: 顏色很自然,個人比較喜歡自然色系,最好不被發現。新星鑽已沒有死實無神感覺啦,放大效果亦很不錯,完全100%改觀!



甩色??
星鑽CON採用光速技術製造,把色素鎖定於鏡片內層之間;色素與眼球零接觸,安全舒適。
鏡片外環採用雙層刻印技術,於傳統設計上添加一層獨有的星鑽圖案,為大眼增添星鑽光芒,淩雙眼完美無瑕。

Gi: 之前聽聞有絲打戴過其他one day 放大片首天就出現了甩色情況,新星鑽啡我戴了1 星期了,冇事,可安心!

戴con=眼睛缺氧??
星鑽CON的透氧度與一般無印色的DAILIES鏡片相若。眼球呼吸暢順,美目自然無負擔。
Gi: 原來已經進步到極佳程度,唔好再話戴con唔好啦。
個人有小小歪念頭,香港空氣咁差,戴con都係為眼睛多加一個保護罩姐,你話啱唔啱聽?

Oneday con 乾到爆??
獨家AquaRelease保濕科技,每次眨眼鏡片都會自動釋出保濕因子,形成水感薄膜,源源不絕滋潤雙眼,即使佩戴一整日,也不會感到眼乾。
Gi: 以前我會覺得呢啲係老作的,隻con又要薄,又要透氣又要鎖用,你咪玩我啦,次次戴左都乾到我頂唔順,半日就要除。
新星鑽又令我改觀了,全日都咁滋潤 (唔係做作, 真心讚),呢個星期都冇用過eye drop,再冇以前的唔舒服感覺。
晚上回到家都冇因為con太乾而難除。 當然啦,佢咁薄係的確比較難掌握一D啦。


好啦, 講左好多讚既說話, 當然唔係hard sell 啦, 真心讚好的..
好想你地同我一樣都feel 到新星鑽有幾正呀, 我係網上留意到有免費5天試帶, SHARE 條link 比大家先~
全新「星鑽啡」/ 「星鑽黑」- HKD220/30pcs
www.freshlook.com.hk/illuminate登記,即享5天免費自然美目體驗!



今次驗眼除左知道自己眼睛仍然好健康之外 (係啦, 我一星期戴5日con, 咁既情況都叫唔錯架啦)
驗光師仲讚我帶con 手法正確,HEE 咁就唔好selfish, 要同大家分享一下啦~

不怕拉鬆眼皮的正確戴con 方法
1. 眼睛向上望,將con放入眼球下的眼白位置
2. 待con完全地貼在眼球上後,眼睛向四周轉動,方向應是下▶上▶左▶右
3. 再貶下眼



零眼紋,免損角膜的正確除con方法
1. 先將手指貼住con的下半部份,眼向上望將con拉到眼球下的眼白位置。
2. 用兩指頭輕輕捏起con
3. 再慢慢取出
 

呢個做法要雙眼好定架,新手只要試多幾次就唔會貶眼架啦!
唔傷眼球,亦唔會起眼紋,令戴con除con更快更方便。今日就開始試下呢個方法啦!


Stay Cheerful & Beautiful,
Gi



E: wengichow@gmail.com
FB page | Weibo YouTube 
Y! Blog | SHE | Elle | F&B

1 則留言:

  1. 你有有冇用過黑色?我用過佢既黑色但係我覺得唔太自然.
    佢既brown color同埋one day acuve既有冇唔同?我鐘意用one day color con多D,對呢隻既brown color好有興趣

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...