星期二, 7月 24, 2012

[Gi 遊記] 化個靚妝去頒獎禮

好開心呀公司又攞獎啦!
恭喜Pretty Medical 連續兩年榮獲TVB 週刊 Beauty Award, 成為 2012 最强人氣基因學抗氧老品牌,
作為公司一份子我可以出席真係開心到暈啦。一定要打扮得靚啲,唔好失禮公司!

老實說,大大話話我都有成個月化妝啦!現在上班畫眼線加睫毛膏,精精神神見得人。突然要拿起化妝掃有點不太習慣。
其實本身化妝都唔叫好勁,仿似化得成功,全賴一些易上手的化妝品。Nars 必是不二之選。
由初學化妝時已開始用Nars, 喜歡他顏色選擇多,上色之餘亦易用易blend 開。
每次推出新系列我都第一時間衝到專櫃同新色交流 say hello.


NARS Summer Collection 2012

Marie Galante DUO Eyeshadow $320

打開盒子忍不住大叫了一聲。顏色真的很美,正中我喜歡的顏色。
兩個顏色單用又好,孖住用亦都唔錯。
用埋已用多年都未用完的 all about eye 同 condura 打底加層次,三兩下就攪掂啦!

oh, 忘了說妝前打底。
Pretty Medical 最有名就是嫩膚去班抗衰老,作為一份子,面上當然不會有明顯瑕疵。
已經有兩年時間冇用粉底啦,平常只用Nars有色防曬霜 (只有Nars先有啱我用的深膚色)。薄薄一層就夠用了。

另外,新推出的highlight kit 好'正','正'在於產品齊全,有primer, highlight, shading, blush。
成盒"攞你命3 千"咁 (支持港電影!!)
Sun Kissed Gift Set $520 

Medium Pro-Prime Pore Refining Primer
☆用有色防曬或粉底前輕點壓在毛孔粗大位置,隱形毛孔之餘,個妝仲幾貼喔!

Medium Laguna Illuninator 揉合金色閃粉銅啡色
☆溝合有色防曬,塗在顎骨位置做陰影;我覺得咁樣好方便呀,落粉成日都唔知落咩位既。

Mini Desire Blush/ Hungry Heart Highlighter Duo
黃金象牙調及細膩明亮粉紅

☆blush個色唔係好match我黑皮膚 (啱白妹妹多啲),
所以我會先塗illuminator - orgasm 打左個亮tent tone 先,再係面朱位輕輕上色,之後面朱上方位置輕掃highlight,加强位體感。

用埋highlight stick 打埋鼻樑,加埋mascara,攪掂!!

媽咪教落,女仔之家,樣靚禮貌好之餘,氣味都好影響儀容架。出席呢啲function,香水一定唔少得!
香薰達人對香味好敏感,我鐘意自然啲既味道,花香果香都唔mind,只要個味唔假唔似香精就得啦!
(每人對''香精''既見解都唔同,香薰治療師有特別一套)
近排成日留意 Glamour Perfume 產品,初次認識佢係响Glamabox, 那支爽身粉味的香水仔很特別,個人喜好調配更加好玩啦!
(雖然到依家都未試過XP)


親住夏天,一於試下GP 5 週年紀念特別香水Passionate,清新一下!!
得我形容下個味先!


主調:拉丁熱情果及其他熱帶濃郩果香
前調:夏日熱情的果味
中調:清新怡人的太陽花香
係好有層次感既香水。

碌碌裝,方便我放係手裝,除時都可以香噴噴!
 

閒時打扮一下,出動埋短裙仔,
呢排狂做機瘦腳,開始見成果啦!開心開心!哈哈哈哈哈



Stay Cheerful & Beautiful,
Gi

E: wengichow@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...